[PG] Azzaro, e-pony, vos, ruin. Deze week verkocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarleenvdB

[PG] Azzaro, e-pony, vos, ruin. Deze week verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 11:45

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar mijn e-pony die deze week verkocht is.
Een stal heeft hem voor mij verkocht vd week maar weet niet waar naartoe.
Ik heb inmiddels al gevraagd om contact met nieuwe eigenaren maar ik wilde graag een topic plaatsen om te vragen of iemand hem toevallig deze week gezien heeft en weet waar hij is.

Naam: Azzaro Z
Leeftijd: 13 juni wordt hij 10 jaar
Hoogte: 1,54 (e-pony)
Kleur: Vos
Geslacht: Ruin
Aftekeningen: kolletje
Afstamming: Andiamo x Saygon

Afbeelding

Alvast heel erg bedankt!!

Nou allemaal, op zich goed nieuws nu. De stoeterij heeft contact gehad met de nieuwe eigenaren en geeft (als het goed is) adres en telefoonnummer door. Wegens omstandigheden heb ik het paspoort namelijk nog dus dat is een mooie reden om mn paardje nog eventjes op te zoeken!
De mensen wonen in brabant en ik ook. Hier mag dus een slotje op. Mocht hem om een of andere reden allemaal maar niet lukken zal ik een nieuw topic openen maar voor nu heb ik voldoende informatie. Toch bedankt voor het meedenken allemaal!

Geen goed nieuw meer, sommige mensen zijn gewoon écht niet te vertrouwen. Hier kan ik zo kwaad om worden. Ik wilde voorkomen dat mn paard de handel in ging, dat wisten ze. En waar is ie nu? In de handel.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 16-04-13 20:42, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

SayaJones

Re: [PG] Azzaro, e-pony, vos, ruin. Deze week verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:39

Misschien de plaats erbij vermelden dan?

MarleenvdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 11:43

Er is natuurlijk maar 1 stoeterij in die plaats dus dat is snel gevonden. Maar de stoeterij bevind zich in de provincie Zeeland.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:43

Moderatoropmerking:
Zojuist een aantal berichten verwijderd. Het is op Opsporing Verzocht alleen toegestaan om te reageren als je serieuze tips en/of vragen hebt met betrekking tot de gezochte pony. Andere berichten kunnen via een privébericht verstuurd worden. Graag vanaf hier daar rekening mee houden.

MarleenvdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 23:52

Zoals al aangegeven mag hier een slotje op

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 00:29

Hierbij het slotje.