Buitenritten zuid limburg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Buitenritten zuid limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 11:44

Binnenkort ga ik een weekendje naar zuid limburg (in de buurt van vaals) met een hele groep. De meeste gaan het hele weekend fietsen (zowel wielrennen als mountain biken). Een vriendin en ik zitten daar niet zo heel erg op te wachten; wij gaan liever rijden gezien het een prachtige omgeving is! Onze eigen paarden nemen wij liever niet mee, persoonlijk vind ik het een te lange rit voor een weekendje. Weten jullie een leuke stal die buitenritten organiseert? Het liefste zouden wij paarden huren en zelf op pad maar dat is geloof ik nergens in Nederland meer mogelijk :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 10:26

Wij zitten dan overigens in Noorbeek oftewel echt-echt zuid limburg :D. Ik had al een manege gevonden in Brunssum maar volgens mij is dat 3 kwartier rijden vanaf de accomodatie dus liever iets wat dichterbij zit!

Sammyy

Re: Buitenritten zuid limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 10:30

Ik wilde je idd ook Brunssum aangeven, maar die had je dus zelf al gevonden :D
Maar, eerlijk is eerlijk, de heide hier bied een ontzettend mooie mogelijkheid om te rijden. Niet uitgestrekt, maar mooie bergen en met geluk (weet niet hoe hun de routes doen natuurlijk) door de paardenbeek heen. Een aanrader :j