Gezocht: Winnetou, Zwartbont, 1.40 cm, Merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JackyMaya

Gezocht: Winnetou, Zwartbont, 1.40 cm, Merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 21:01

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jacky en ben 18 jaar.
Ik zit al een lange tijd met een probleem. Rond de zomer in 2010 heb ik mijn pony Winnetou verkocht, omdat ik er zelf was uitgegroeid.
Winnetou was een talentvolle pony; Ik had Winnetou al vanaf toen ze 2 jaar was en heb haar zelf naar het M1 gereden. Springen kon ze ook heel goed en was verkeersmak. Had het er ook erg moeilijk mee dat ze weg moest. Ik heb haar verkocht aan een meisje in Steenbergen waar ze ongeveer 1 1/2 jaar heeft gestaan. Zij had er geen tijd meer voor en heeft hem verkocht aan een volwassen vrouw die bij haar op stal stond en die zou Winnetou dan voor haar verkopen. Winnetou was al weer snel verkocht naar een gezin in Groningen. Hier zou ze aan huis komen en zouden ze kinderen op haar gaan rijden. Toen ze haar daar nog een keer lieten keuren zei de dierenarts dat Winnetou niet lang meer te leven had, omdat haar voetjes wat naar binnen stonden. Hier zou ze niet lang meer op kunnen lopen, terwijl Winnetou heel haar leven als zo liep en deed het heel goed. Winnetou is toen ze bij mij stond gekeurd, toen ze naar steenbergen ging gekeurd en nog een keer toen ze weer door verkocht werd en alle keren gewoon goed gekeurd. Onzin dus dat ze afgekeurd was. Winnetou ging dus weer terug naar Steenbergen en weer op internet. Snel waren er weer kijkers en is ze verkocht aan een vrouw in Noord-Holland die met haar Therapie ging doen met mensen. En haar kinderen zouden er dan ook op gaan rijden. Toen ik vroeg om een Email-adres van het gezin aan de gene die Winnetou had doorverkocht, ging het allemaal erg moeilijk en zei dat het gezin geen contact wilde. Leek mij een beetje raar, want wil alleen maar weten hoe het met Winnetou is. Al is het maar een foto van haar, als ik dit had geweten van te voren had ik haar nooit verkocht naar Steenbergen. Winnetou was een onwijze lieve pony en ben er echt kapot van dat ik niet weet waar ze nu is.. :( Ik heb laats nog wel contact gehad met de gene die Winnetou doorverkocht heeft en die ging kijken of ze nu toch nog ergens een telefoon nummer of e-mail had van de gene waar ze naar toe verkocht is in Noord-Holland. Hier heb ik nog geen antwoord op dus ga ik zelf maar zoeken. Heb al heel het internet doorgespit maar kan haar maar niet vinden. Vandaar dit bericht, ik zou zo graag willen weten hoe het met haar is. Al is het maar een foto van der. Ik mis haar echt en dit heeft Winnetou niet verdient na alles wat ze voor me heeft gedaan. Dus als jullie iets weten laat het alsjeblieft weten, alle info is welkom !!!!

Alvast bedankt,

Jacky Kok

Hier foto's van Winnetou:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:05