Rijjasjes probleem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

Rijjasjes probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 19:01

Hoi bokkers,
Ik ben al heel lang opzoek naar het perfecte rijjasje. Ik heb zelf een vrij lastige bouw. Ik ben vrij breed in de heupen, heb een smalle taille en weer wat breder in de schouders. Ben naar equitana geweest, en zelfs daar niet kunnen slagen. Ik heb een budget van ong 150/175 euro, maar in dit budget is gewoon dé jas niet te vinden. Het jasje dat bij mij wel goed zat was de Kentucky Helli, maar die is 389 euro. Ook de jasjes van animo en spooks zitten goed, alleen de prijs is weer veel te hoog. Ik zoek ook niet gewoon een zwart jasje, maar net even wat anders, zoals die witte bies bij de hh st tropez is errrrg leuk. Alleen is dat jasje niet voldoende getailleerd voor mij.
Weet iemand misschien een mooi, beetje apart, getailleerd en niet te duur rijjasje? Er zijn vast genoeg mensen met hetzelfde probleem. :)

Regendans

Re: Rijjasjes probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 14:50

en de HH st tropez kopen en laten innemen bij de naaister?

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 15:34

Het jasje kroop bij mij ook omhoog. Dus dat zou dan nog niet mooi worden, maar toch bedankt. :)

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:31

Budget verhogen. Heb t zelfde probleem gehad. Uit eindelijk met me ej spaarpunten een kortingsbon en kadobonnen en iets bij betalen toch een spooksjasje gekocht,

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 18:34

Ja zat er over te denken om, als ik echt niets kan vinden, te wachten op de 25% kortingsbonnen van divoza. Scheelt dan ook alweer aardig wat.

gravin00

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 23:08

Animo heeft heerlijke jasjes en Kingsland heeft ook hele goede