[PG] vorige eigenaar(en) gezocht van d pony gerben

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bentley11

[PG] vorige eigenaar(en) gezocht van d pony gerben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 21:57

beste,
ik heb 1.5 maand geleden een d ponytje overgepakt genaamd gerben n nu ben ik aant zoeken naar de vorge eigenaar(en) van hem;
info over hem;
NAAM; Gerben
GESLACHT; Ruin
GEBOORTE; 01/05/2001
SCHOFTHOOGTE; 1.48
RAS; HAFLINGER x ?
KLEUR; Vos

KARAKTER;
Gerben is een lieve ruin in omgang maar heeft toch soms karakter(veel trek kracht!).
Voor de rest is Gerben een zeer brave en lieve pony maar is toch het matcho type ;D

PISTE WERK;
Gerben is een werkwillig pony...kent basis dressuur(aan de teugel,wijken,...)
Hij springt ook heel graag gewoon basis springen.
Gerben heeft tijdens het rijden soms een karaktertje(vanaf je geen contact houd in de mond loopt hij rapper en rapper en voor je weet is hij weg ;))
Hij gaat ook graag wandelen gaat overal voorbij ... dat komt door zijn matcho gedrag soms ::)

ZOEK OPDRACHT;
Ik zoek vorige eigenaren van hem om te weten wat hij kan of mss nog meer kan...
En ook om te weten hoe hij vroeger was...en mss om iets meer te weten te komen over hem.
Ik heb Gerben overgepakt omdat ze er niet meer naar keken de huidige eigenaars hij staat al een jaar stil dus heeft geen spier massa meer en hij stond ook een beetje mager maar dit komt vooral door zijn spiermassa verloren te hebben.

Kent u Gerben is dat u (verzorg)ponytje ooit nog geweest laat het dan zeker weten het is altijd fijn om te weten hoe hij vroeger was...

hier enkele foto's
Afbeelding
http://www.mijnalbum.be/Foto-ZUGLI6NI.jpg
Afbeelding
http://www.mijnalbum.be/Foto-KZESQWDR.jpg

Met Vriendelijke Groeten,

Anke en Gerben
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-04-13 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.