Hallo, Ik heb een pony met exceem en heb wat vraagjes voor jullie Zondag word het hier warm weer (zo'n 20 graden) zouden jullie dan een exceemdeken op doen? En wanneer beginnen jullie sowizo weer met een exceem deken op doen? Alvast mijn dank,
Mijn pony staat sinds zaterdagmiddag met d'r exceemdeken op, en deze gaat - tenzij het weer erg koud gaat worden - niet meer af. Lekker veel poetsen om de haren er snel af te laten komen, en natuurlijk mag ze soms een uurtje zonder staat zodat ze even lekker kan rollen etc
Dyanne_z
Geplaatst: 16-04-13 23:08
Ik heb de eerste mugjes al weer gespot. Zeker een deken opdoen
Mijnes heeft haar deken ook al weer op (ze was al uit dr zomer vacht dus dat scheelt) en ze heeft meteen minder jeuk :p het paard van me zusje die staat nog wel in de wintervacht en heeft nog geen deken op. Hij heeft er nu ook nog geen last van maar we willen hem vandaag op gaan leggen. Omdat er weer veel vliegjes en muggen zijn.
Ik oe de mijna vandaag zijn deken ook op. Warm weer = actieve vliegjes. Dus om te voorkomen dat hij jeuk krijgt de deken maar op. Hij staat nu nog onder een dunne regendeken.