Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vuurneon schreef:Vraag je vader of moeder, tante/oom of zij het bedrijf waar zij werken kunnen vragen of die belang hebben om jou bv een set te willen schenken met hun bedrijfsnaam erop.
troi schreef:Ik denk dat je eerst in beeld moet zien te krijgen wat een sponsor er aan heeft als die jou sponsort. Dus bijvoorbeeld hoeveel wedstrijden rijdt je per jaar waarop je dan, natuurlijk bijna verplicht, de spullen met de naam van de sponsor gebruikt en dus reclame maakt voor je sponsor. Als jij namelijk niet kan vertellen wat je sponsor ermee opschiet door jou geld te geven maak je al geen kans, je wordt namelijk niet gesponsort omdat je zo'n tof mens bent. Een bedrijf moet er ook echt wat aan hebben!
dressuur518 schreef:troi schreef:Ik denk dat je eerst in beeld moet zien te krijgen wat een sponsor er aan heeft als die jou sponsort. Dus bijvoorbeeld hoeveel wedstrijden rijdt je per jaar waarop je dan, natuurlijk bijna verplicht, de spullen met de naam van de sponsor gebruikt en dus reclame maakt voor je sponsor. Als jij namelijk niet kan vertellen wat je sponsor ermee opschiet door jou geld te geven maak je al geen kans, je wordt namelijk niet gesponsort omdat je zo'n tof mens bent. Een bedrijf moet er ook echt wat aan hebben!
ik rijd 2 en soms 3 keer per maand wedstrijd. dus ik denk dat dat genoeg moet zijn?
) maar gebruik dit materiaal ook bij de gewone training.