Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Tja, gelukkig ben jij niet de manegeeigenaar.
Maar voor een complete beeldvorming, zou ik idd wat meer info willen. Als ik een eigen paard zou hebben en geen kluisje heb op stal, en een eventueel vrij kluisje zou aan iemand worden vergeven die geen eigen paard heeft maar die vreselijk gaat zeuren, zou ik daar ook niet blij mee zijn.
Dus pensiongasten gaan in die gevallen voor iemand die misschien eens in de week of twee weken komt rijden en graag een kluisje wil...
En uiteindelijk is de beslissing aan de manegeeigenaar. Want dat niet gekregen kluisje kan zomaar de reden zijn dat een pensionklant zijn biezen pakt en een andere stal zoekt. En een pensionklant is een vaste klant en gaat imo voor iemand die een keertje een lesje rijdt.

Cassidy schreef:Ik ben van mening dat afspraak = afspraak. En als er meerdere mensen over kluisjes gaan, dan behoort daar intern over gecommuniceerd te worden, en als er fouten zijn gemaakt indien mogelijk zo snel mogelijk worden rechtgezet. Kan dat niet zeuren noemen. Dat is iemand aanspreken op afspraken die gemaakt zijn en die niet worden nagekomen.
En een manegeeigenaar die iemand de deur wijst omdat deze hem aan afspraken helpt herinneren, is geen goed zakenman. Er kunnen over andere en grotere/duurdere zaken "gezeurd" worden...waar niet zo makkelijk aan te voldoen is.
Ik zie in profiel dat ts 12 jaar is, en begrijp uit de opmerking dat ze geen eigen paard heeft op die stal en eens in de zoveel tijd op stal is. Een eventuele pensionklant zou in mijn ogen dan toch voorrang krijgen, al zou ik het niet netjes vinden als eerder gemaakte afspraken niet worden nagekomen.

ZeSteigert schreef:Jullie Eggen wel afspraak is afspraak, maar de persoon die nu dit kluisje heeft zou er dan opeens weer uitmoeten. Hij/zij heeft toch ook een afspraak? Er is gewoon sprake geweest van miscommunicatie dus ts moet gewoon even wachten.