Wat zijn fijne handschoenen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Wat zijn fijne handschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 23:19

Hoihoi,

Ik ben opzoek naar fijne hanschoenen, maar tot nu toe heb ik nog niet echt handschoenen gevonden waarvan ik zeg, ja dat zijn ze. En ik heb wel echt handschoenen nodig, want ik longeer mijn paard regelmatig en de galop gaat in de longeercirkel heel goed, maar in de bak wil ze nog wel eens naar de andere kant galoperen. En mijn paard is van het type tank, wat dus echt niet fijn is als ze in galop naar de andere kant gaat terwijl ik de longeerlijn vast heb -O-
Vandaag ook, met het gevolg dat de huid van 2 van mijn vingers helemaal glad is, ze niet meer kunnen bewegen en het hartstikke pijn doet als ik ze niet nat houd :+

Ik ben op zoek naar (liefst leren) hanschoenen, die vanbinnen gewoon glad/zacht zijn (Veel hanschoenen hebben in de vingers van die randjes van het naaien zegmaar :Y) ) en die in de zomer niet te warm zijn.

Prijs is onbelangrijk, als ze het maar waard zijn :)

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 23:28

Hoewel ze niet helemaal aan jouw beschrijving voldoen zweer ik bij deze handschoenen. In de zomer niet te heet maar in de winter voor t eerst geen losse vingers in m'n handschoenen gehad van de kou. En ze gaan ook veel langer mee dan de goedkopere merken al zijn ze helaas ook niet onverwoestbaar.

http://www.roecklhandschoenen.nl/index.php?item=roeckl-grip&action=page&group_id=88&lang=NL
Op deze site staan alle handschoenen van dit merk dus wie weet zit er wat voor je tussen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 23:58

Die zien er wel goed uit, maar ben bang dat die stukjes bij de vingers een probleem gaan worden... Lijkt tenminste dat ze dat hebben, al zullen alle handschoenen dat wel zo'n beetje hebben vrees ik -O-

Maar eens kijken of die handschoenen hier in de buurt te krijgen zijn :)

moi22

Re: Wat zijn fijne handschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 00:19

Stukjes bij de vingers?? snap miet wat je daarmee bedoelt. Elke ruitersportzaak die wat grotere merken verkoopt heeft ze meestal wel. Op die site stonden veel meer modellen maar dit is volgens mij wel een gangbaar model dus moet je lukken om ze te kopen als je ze wilt.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 00:38

Als je de binnenkant van de vingers van de handschoenen hebt, dan zitten daar in de lengthe altijd van die randjes zegmaar, van het naaien :) Ik zou het liefst handschoenen hebben die dat niet hebben, omdat dat bij mij pijn doet.

Phrono

Re: Wat zijn fijne handschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:04

Ik zou ook voor roeckl gaan. Ik heb voorheen altijd goedkopere gehad en die kon ik altijd na een paar maandjes weg gooien. Heb nu roeckl en ze blijven mooi ondanks het wel een vrij dun stofje is.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:10