Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jolliegirl schreef:Hoef je niet eens te doen. Bijna niemand doet dat. Zelfs de slachthuizen niet.
Lekker paspoort zelf houden ter herinnering als je dit wil.
Niet te moeilijk gaan doen.
Jolliegirl schreef:Sjarett schreef:Bij mij werd het paspoort wel ingehouden bij het slachthuis. Zonder kon ik niet eens laten slachten.
En na het slachten kan je het paspoort ongeldig terugkrijgen

Jet schreef:JG, ik kon anderhalve week geleden echt het paspoort van mijn paard niet terug krijgen in Nijkerk, ook niet ongeldig gemaakt.
Jet schreef:Als de pony vóór 2001 gechipt is, is het vast de voorloper van de KNHS. Zie: http://www.nu.nl/sport/11176/nhs-wordt- ... -knhs.html . Als het daarna is gebeurd, is het vast het Hackney stamboek.
JG, ik kon anderhalve week geleden echt het paspoort van mijn paard niet terug krijgen in Nijkerk, ook niet ongeldig gemaakt.
Jet schreef:JG, ik kon anderhalve week geleden echt het paspoort van mijn paard niet terug krijgen in Nijkerk, ook niet ongeldig gemaakt.

Jolliegirl schreef:Dus als ik nu een mail stuur, dat het paard van huppeldepup is overleden, melden ze die af?
Lijkt me niet..
.