Tips voor Kür op muziek (B-niveau)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Tips voor Kür op muziek (B-niveau)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 22:08

Hallo Bokkers,

Wij hebben in Juni een onderlinge wedstrijd (namelijk een kür op muziek) op stal waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat.

Iedereen mag meedoen ongeacht niveau, dus dat word natuurlijk een hartstikke leuke dag en ook weer een uitdaging. Ons niveau is op dit moment B, en verwacht in Juni niet anders, wat overigens geen probleem is, maar nou vroeg ik me af of Bokt nog wat leuke tips heeft voor toch een leuke opvallende kür op dit niveau?

Paard heeft natuurlijk nog geen spectaculaire zijgangen of vliegende galopwissels, dus vroeg ik me af wat ik naast de normale figuren, en middendraf, nog met mijn kür kon doen?

En hebben jullie nog tips qua muziek? Klassiek is mooi, maar heb een hete tante dus zit zelf meer richting James Bond te denken, of iets dergelijks. Eye of the tiger en dat soort dingen passen wel bij haar, maar hoe mix je zoiets vloeiend aan elkaar? Die soundtrackjes op YouTube zijn namelijk vaak niet langer dan 40 seconden en tijdens middendraf wil ik mischien wel een ander stukje dan tijdens de stap enz.

Wie heeft er wat tips voor ons? Of heeft dit eerder gedaan?

Alvast bedankt voor de reacties!

Gr.
Kelly

Martine

Re: Tips voor Kür op muziek (B-niveau)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 09:47