nekklacht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dorian1234

nekklacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 16:01

Hoihoi,
ik was gister met mn pony aan het oefenen voor mn wedstrijd, en was vergeten aan te singelen, met gevolg dat mn zadel scheef ging, mn pony ervandoor ging en ik eraf kletterde. Ik viel op mn rechter zijkant, vooral mn heup en ellebogen hebben de klap opgevangen. maar toen lag ik gisteravond in bed, en wilde ik iets pakken, en toen wilde ik overeind komen maarhet ging niet want het leek net alsof er een spier in mn hals/nek het niet deed, mn hoofd was heel zwaar en ik voelde een dof gevoel in die spier, het is nu 1 dag verder en het is nog steeds niet weg, weet ieman wat iker tegen kan doen, of heeft iemand dit ook wel eens gehad? is het gevaarlijk?
xoxoo

Legoblokje

Re: nekklacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:03

Dokter bellen morgen vroeg?!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:11

Dorian ik Zie dat dit je eerste berichtje is, dus ik denk dat je bezorgd bent. Voor ons van internet af is het erg moeilijk om hier iets zinnigs over te zeggen. Het kan niets zijn en het kan iets zijn.
Wat ik zelf altijd doe is aan mezelf vragen Pien, voelt het als pluis of voelt het als niet pluis. Als je het gevoel hebt dat het niets ernstigs is ga je morgen naar de dokter. Als je het gevoel hebt dat het wel ernstig is ga je nu naar de huisartsen post en wacht je niet langer. Beter nu als vanavond of vannacht gaan.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 19:17

Je topic hoort op MD, maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006. Vandaar dat ik het topic ga sluiten.

Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.