manege Heemskerk ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rhanasasja

manege Heemskerk ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 20:44

Hallo daar, ik zou binnenkort graag met mijn vriendin op manege Heemskerk een strandrit willen maken, onbegeleid.
Maar nu is er het probleem dat we van uit Brabant (Den bosch) willen komen en niet weten hoe we met de trein er moeten komen, we hebben op ns gekeken en op google maps maar daar staat dat we nog een uur zouden moeten lopen, en dat je met de bus een hele omweg moet maken.
gaan er meer mensen ooit naar manege Heemskerk met openbaar vervoer?
zo ja, Zou iemand ons kunnen uitleggen hoe? :)
Thanks!

M.v.g rhanasasja en revenge112

Crealief

Re: manege Heemskerk ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 20:53

Er is al een groot topic over manege heemskerk.. misschien goed om te kijken als je de hele reis gaat maken.
In principe kun je eerst naar station heemskerk, vanaf daar is het 20 minuten lopen..

Succes.. of misschien beter.. veel sterkte ;)

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:28

goede avond,
het is super te doen met het openbaar vervoer.
Je moet naar station Castricum en dan daar de bus pakken naar camping Geversduin dan is het 2 minuten lopen.

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 21:30

Oh, super dankjewel!

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 03:32

Als ik jou was zou ik een andere manege zoeken om paarden te huren. Er zijn meerdere topics over manege Heemskerk. Mijn ervaring is dat de paarden er slecht bij staan, het materiaal is aan vervanging toe, personeel onvriendelijk en er lijkt weinig interesse in het welzijn van de paarden te zijn. Iedereen kan er een paard huren, of je nou ooit op een paard gezeten hebt of niet. Nadat je betaald hebt wordt er niet meer naar je om gekeken.