Plaats kniestukken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Plaats kniestukken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 19:11

Nu ik wat fanatieker weer begin te springen op iets meer dan struikelhoogte loop ik tegen het volgende probleem aan: mijn leren zitvlak schuurt op het naadje bij de knie net naast de knieschijf. Elke keer een rode rauwe plek aan de knie. Pijnlijk en met het voorjaar wat misschien toch ooit nog eens komt in het verschiet niet fijn. Zowel bij Pikeur als Cavallo broek last van dit probleem....

Welke rijbroeken met kunstlederen zitvlak hebben de naad bij de knie anders lopen zodat het niet schuurt? Geen hipstermodellen...

kleinvosje

Re: Plaats kniestukken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 19:13

Ik heb het bij de pikeur broeken ook. Heb daarom dat sierstiksel in het midden van het kniestuk weggehaald, probleem over!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 19:15

heb een usg, die geen kniestukken heeft. het suede loopt door totaan net boven enkels , omdat ik littekens op me knie heb. met kniestukken zou ik sowison iet overleven

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 19:39

unihorses schreef:
heb een usg, die geen kniestukken heeft. het suede loopt door totaan net boven enkels , omdat ik littekens op me knie heb. met kniestukken zou ik sowison iet overleven

Het gaat om de vertikale stiksels tussen de meniscus en de knieschijf. Daar heb ik last van.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 19:45

Lastig.. Zonder kunstleder is geen optie?

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 19:48

Daenerys schreef:
Lastig.. Zonder kunstleder is geen optie?

:+ Neeeeee, dan krijg ik weer problemen op een andere plaats....

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 19:49

Ja, dat probleem ken ik :Y)

Hopelijk weet iemand een merk rijbroek die zachtere stiksels heeft, ik heb zelf alleen Pikeur dus kan je er niet bij helpen..

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:56

Anne_GTI schreef:
unihorses schreef:

Het gaat om de vertikale stiksels tussen de meniscus en de knieschijf. Daar heb ik last van.

hmm... heb ik niet... zal we even een plaatje opzoeken

http://www.google.nl/imgres?start=136&u ... :100,i:145

deze is van de achterkant, maar er zitten dus helemaal geen kniestukken in. heb alleen horizontale stiksels