[PG] Osralie, vosmerrie, 14/15 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jopaardjo

[PG] Osralie, vosmerrie, 14/15 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 17:30

Hallo allemaaal !
Ik heb samen met een vriendin een pony Tobias, maar voordat wij Tobias hadden hadden we een poosje een andere pony, Osralie.
Mijn nicht van toen 8 jaar heeft Osralie gekregen als 1 jarige. Mn nicht heeft veel wedstrijden op Osralie gereden ens. Thera, zo heet mn nicht, heeft haar gehad tot dat ze zelf 18/19 was. Ze ging studeren en paste toch al niet meer op Osralie. Mn vriendin en ik kregen Osralie ! :)
Helemaal happy enss ! we hebben ook een leuke tijd gehad, totdat ze begon met hoesten en ze erg benauwd werd. Dit allemaal was ook de reden waarom ze na nog niet eens een half jaar alweer weg moest, en terug ging naar de boerderij van mijn nicht in Lelystad. Toen is ze daar een poosje geweest, maar daar kon ze niet blijven. Osralie is naar ponyclub SKWL in Lelystad gegaan als 'stichtingspony' . maar na een poosje is ze daar afgekeurd en moest ze weg. Ze is toen naar een vrouw gegaan waar ze naar wat ik weet een grasmaaiertje zou worden zegmaar. Meer heb ik eigenlijk niet van dr gehoord. Nu is mijn vraag, herkent iemand deze pony?? Ze staat als het goed is in Zwolle.

Naam: Osralie
Geslacht: merrie
Hoogte: 1.265
Leeftijd: ongeveer 14/15 jaar
Ras: Welsh
Kenmerken: Lange blonde manen en staart en een bles.
Houd erg veel van eten ! kan goed springen en dressuuren, en houd van buitenrijden !

WIE O WIE WEET MEER VAN HAAR ?

Afbeelding

Afbeelding

http://imageshack.us/a/img850/2751/koni ... 011589.jpg

http://imageshack.us/a/img24/2003/konin ... 011293.jpg
met haar zoon, Ruby. ( heeft nu volgensmij een andere naam gekregen, iets als Sunnyboy ofso)
Als iemand haar zoon herkent ( nu denk 4/5 jaar ? ) zou ik het ook leuk vinden om te horen !

voor meer foto's van Osralie tik 'Osralie' in bij google en je vind dr nog veel meer !!

als je iets van dr weet, laat het me dan please horen !!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-04-13 19:21, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht

Pannekoek01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:03

Hoi hoi

wij hebben een tijdje Osralie verzorgt op de Ponyclub ( mijn dochter dan)
nadat wij er ook achter kwamen dat ze heel veel hoeste hebben we haar laten keuren door een dieren arts
en die melde dat het niet goed zat met der longen, en toen was ze dus niet meer geschikt voor de lessen op de
ponyclub

we weten dat osralie een heel goed huis heeft gekregen ze staat nu in nagelen..

en word goed bereden en verzorgt
stuur me een prive bericht dan kan ik je het adres geven, waar ze nu staat ...

jopaardjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 17:23

Pannekoek01 schreef:
Hoi hoi

wij hebben een tijdje Osralie verzorgt op de Ponyclub ( mijn dochter dan)
nadat wij er ook achter kwamen dat ze heel veel hoeste hebben we haar laten keuren door een dieren arts
en die melde dat het niet goed zat met der longen, en toen was ze dus niet meer geschikt voor de lessen op de
ponyclub

we weten dat osralie een heel goed huis heeft gekregen ze staat nu in nagelen..

en word goed bereden en verzorgt
stuur me een prive bericht dan kan ik je het adres geven, waar ze nu staat ...

Ow oeps ik zie je reactie nu pas,
Dat ze op een ponyclub heeft gestaan heb ik idd ook gehoord, ik had toen een beetje contact met Melissa ( die verzorgde Osra ook)
en daardoor wist ik dat het goed met dr ging ens. ook had ik toen gehoord dat ze af is gekeurd en weg moest maar ik wist dus niet waarheen.
Ik ga je nu ff pb'en ! :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 18:48

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.