Ben op zoek naar mijn vorige Tinker merrie ,ze hebben haar een week of twee geleden verkocht en zou graag willen weten hoe het met haar gaat. Vast bedankt.
Weet niet met welke naam ze is door verkocht( vanuit Noord Holland)
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-04-13 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Nermal
Geplaatst: 05-04-13 19:17
Het kan helpen om haar paspoortnaam, leeftijd enzo te posten? Edit: staat in de titel, sorry Maar toch: wat is haar volledige paspoortnaam en ev. exacte geboortedatum. Al zullen de mensen haar wel herkennen aan haar aftekeningen, maar dan moeten ze toch al in dit topic terecht komen.... Misschien googlen de nieuwe eigenaren wel op haar paspoortnaam... en komen ze hopelijk dan hier terecht!
RoosG
Geplaatst: 22-05-13 21:36
He Sonja,
Ik ben ook op zoek naar Mirtle ( voor mij Mirtle)
Ze kan bekend staan als Mirtle Veglin van Clearbergen, exacte geboorte datum is niet bekend, ze zal nu zo'n 20/21 jaar zijn... Voor mij is haar laaste standplaats Anna Paulowna... Ze heeft één maan oog.
MOONxLIGHT
Geplaatst: 27-05-13 20:35
Heyy, volgensmij is dit de tinker die bij mij op de manege staat... Hij heet nu Moonlight, het gaat erg goed met hem maar hij heeft een singel wond...
Groetjes Eva.
MOONxLIGHT
Geplaatst: 28-05-13 07:47
Kan je misschien wat meer informatie geven? Hoe heette hij toen jij hem had? Hoe oud was ie? Welk geslacht?
Dan denk ik niet dat het Moonlight is ... Maar volgensmij staat ze bij een vriendin van mij. Die heeft sinds 2 weken een tinker van 20 en die heet ook Myrthe... Ik zal even vragen of haar tinker een merrie is met 1 maanoog.