Garnet paardentrailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaraNova

Garnet paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 11:32

Wie heeft er ervaring met deze trailer met de aluminium bodem? Ik heb namelijk nog nooit van dit merk gehoord.

Mijn westfalia is niet meer te redden dus ben beetje aan het orienteren naar iets nieuws/anders.

bvd

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:36

barbaras schreef:
Wie heeft er ervaring met deze trailer met de aluminium bodem? Ik heb namelijk nog nooit van dit merk gehoord.

Mijn westfalia is niet meer te redden dus ben beetje aan het orienteren naar iets nieuws/anders.

bvd

Nee, geen ervaring, maarre, wat voor Westfalia dank je af?

brilsmurf00

Re: Garnet paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 20:23

Naar wat voor model ben je aan het kijken?
Als je die eisen duidelijk hebt dan kan je kijken in welke klasse je moet kijken en welke trailer in die klasse het meeste waar biedt voor z'n prijs

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:31

barbaras schreef:

bvd

Garnet is niet het merk,maar het type, volgens mij heb je het over XXTrail ;)
Dit is absoluut geen trailer die je zou kunnen vergelijken met de Westfalia die je nu hebt ;)
Waar ben je precies naar op zoek, en is je Westfalia niet opnieuw aan te pakken wat dat zijn toch wel "dijken" van trailers hoor ;)

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 08:25

ikke schreef:
barbaras schreef:

bvd

Nee, geen ervaring, maarre, wat voor Westfalia dank je af?

Mijn westfalia Saturnus gaat ons verlaten, ik vond het een erg fijne trailer, super wegligging en paarden stonden er altijd met plezier en comfort op.

Ben zelf op zoek naar zoiets als Ifor Williams, Equi-trek vindt ik ook mooi, zoek een alu bodem, geen polyester opbouw want blijft niets van over als de trailer op zijn kant zou gaan, goede wegligging, ik hoef geen voerbakken of een zadelkamer (westernzadel past vaak niet er in), voor en achterstangen liever ook in hoogte verstelbaar (voor zover dat nut heeft als onze shet mee gaat) en niet heel erg duur, dus niet boven de 5000 ongeveer. Iemand tips? Ben al druk op zoek...

http://www.bokt.nl/markt/ad/138632/opkn ... urnus-1994

dit is het model van mijn oude trailer, mijn trailer alleen voorzien van zadelkamer en dus voerbakken.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-04-13 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 19:43

Hhmm, jammer; ik heb een ouder model en het gaat me juist om de speciale delen van dat model.

Als je een beetje handig bent, kun je voor minder dan je budget je oude trailer volledig renoveren. Voor 5k koop je geen trailer die zelfs maar in de schaduw van deze trailer kan komen staan.