Menpaden + routes Garderen (en stalling)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fenny

Menpaden + routes Garderen (en stalling)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 09:16

In de tweede week van juli ben ik een week met mijn dubbelspan shetlanders in Garderen. Mijn ouders staan de hele zomer op camping De Hertshoorn aan de Putterweg. Ze beheren op de camping de supermarkt. Graag wil ik een paar mooie dagtochten doen in die week dat ik daar ben. Het liefst routes tussen de 10 en 25 km, lekker door het bos, misschien ook over de heide en als het in de buurt aanwezig is een keer lekker door het water. Er loopt ook een 4-jarige in het span, vandaar dat ik het liefst niet te zware paden heb en ook kortere routes, zodat hij rustig aan kan wennen. Hij heeft al aardig wat km gelopen maar is natuurlijk nog wel jong :)

Wie kan mij helpen aan routes?

(in een ander topic had ik ook nog gevraagd om stalling/weidegang voor mijn twee ponies. Als iemand mij hier ook nog mee kan helpen? Mag evt. ook wel per PB)

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 10:57

je kan bij het vvv in putten een kaart halen met ruiter en men routes in het speulder en sprielderbos is een erg duidelijke kaart, staatsbosbeheer heeft een hele mooie kaart van deze bossen, misschien kun je ze mailen? en anders even langs gaan bij stalhouderij van bijnen, hij heeft deze kaarten ook.
verder staan de ruiter en men routes in deze bossen erg goed aangegeven. en zul je niet echt verdwalen :)) , zeg ik, maar ik ken de bossen goed
veel plezier!

nikkie722

Re: Menpaden + routes Garderen (en stalling)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 11:03

net voor je garderen in rijd, (vanaf putten) heb je aan je linkerhand een paardenpension volgens mij weet alleen niet hoe ze heten.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 11:55

nikkie722 schreef:
je kan bij het vvv in putten een kaart halen met ruiter en men routes in het speulder en sprielderbos is een erg duidelijke kaart, staatsbosbeheer heeft een hele mooie kaart van deze bossen, misschien kun je ze mailen? en anders even langs gaan bij stalhouderij van bijnen, hij heeft deze kaarten ook.
verder staan de ruiter en men routes in deze bossen erg goed aangegeven. en zul je niet echt verdwalen :)) , zeg ik, maar ik ken de bossen goed
veel plezier!

Top, bedankt voor de tip! Was gister op de camping en heb daar direct wat folders ingeslagen, maar ze hadden niks wat betreft menpaden voor mij. Dacht, zal alvast even wat rondvragen en misschien wat routes plannen.
Zal dat pension ook even opzoeken op Google :)

Picassox

Re: Menpaden + routes Garderen (en stalling)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 12:11

PB me maar even, woon 2 km van De Hertshoorn af. Ik woon in Nieuw Milligen. Ik ken hier de bossen op m'n duimpje, dus ik kan je zeker helpen aan routes (en een kaartje)! Verder hebben wij stallen en land achter het huis, dus misschien een optie om ze hier te stallen voor die tijd? :)

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 12:33

Picassox schreef:
PB me maar even, woon 2 km van De Hertshoorn af. Ik woon in Nieuw Milligen. Ik ken hier de bossen op m'n duimpje, dus ik kan je zeker helpen aan routes (en een kaartje)! Verder hebben wij stallen en land achter het huis, dus misschien een optie om ze hier te stallen voor die tijd? :)

Lees nu deze reactie pas, je hebt al PB terug! :D (met onder andere de vraag waar je precies woont maar dat weet ik inmiddels, haha).