Nieuwe laarzen advies gevraagd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Lola_

Nieuwe laarzen advies gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 08:22

Ik wil vandaag nieuwe laarzen gaan kopen : :)
Rij nu met Petri laarzen van een jaar of 6 oud en die heb ik nog 2e hands gekocht hahah (zijn denk ik 10jr oud nu) dus mag wel een keer nieuwe!

Mijn dilemma:
Door mijn oude laarzen ben ik zo gewend er van alles mee te kunnen doen. Paard ff naar wei brengen, benen afspoelen enz.. Koop ik nieuwe Petries bv dan moet ik echt alleen mn laarzen dragen tijdens het rijden! Maar koop ik bv deze
http://www.ej.nl/products/10000068/6010 ... +H20+ZOMER

Dan kan ik er wel iets meer mee doen.. Waterproof enz.. Maarja die vind ik niet zo mooi (wat een luxe probleem he)

En dan nog de vraag wat jullie adviseren met of zonder veter.... Ik vind zonder mooier en ben bang dat de vetertjes of elastiekjes snel kapot gaan en vies worden.. Maar het is wel een stuk comfortabeler.....

Wie o wie gaat mij advies geven :D

_Lola_

Re: Nieuwe laarzen advies gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 08:24

Ohwja ik rijd op een fries en wil einde zomer wat wedstrijdjes starten.. Dressuur dus!

LadyFiesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 08:43

Met die Ariats zou ik ook nog wel voorzichtig zijn. Is ook leer en er zit een rits in tot onderaan, dus bijv. modder is niet goed.
Veters zie ik idd vaak kapot gaan.
Ik heb de Petrie Athene, met rits voorop. Hele fijne laars van zacht rundleder. Ik loop er veel op, niet alleen vlak voor en vlak na het rijden. Blijft heel mooi. Ik haal er dus ook mijn paard mee uit de wei, mits de grond droog is.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 15:04

Het zijn de Petrie Leeds geworden zonder veter dus :-) Moet wel wachten omdat mijn maten er niet waren..Maarja geduld is een schone zaak! Ben zo benieuwd hoe ze rijden!

muffin25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:08

Laat je even weten of ze bevallen? Ik heb zelf ook voor deze laarzen gekeken namelijk!

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 18:48

Dat zal ik doen! Moet 2 of 6 weken wachten.. 2 Als ze bij de fabriek op voorraad liggen en 6 als ze nog gemaakt moeten worden....

Chica_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:34

Petrie Leeds zijn super mooie laarzen om te zien. Ik ben benieuwd hoe ze bevallen!

Maumaux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:39

Het went trouwens echt snel hoor, zodra je van je paard stapt laarzen uit en dan pas afspoelen en naar de wei etc. Ik wíl niet eens op mijn laarzen lopen want ze zijn gewoon gevormd om te rijden en wil niet dat ze vies worden (:

LuckyPhantom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:08

Ben ook benieuwd hoe ze bevallen, ook opzoek naar nieuwe laarzen

Lins26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:23

Petrie Leeds zijn (van wat ik hoor) fijne laarzen om mee te rijden. Het zijn ook super leuke laarzen om te zien.

Muztang

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:05

Die laarzen van ariat heb ik en ze zitten super. Je kunt er volgens mij best veel mee doen en kunnen we tegen een stootje en ze zijn inderdaad waterproof. Die veters worden wel wat stoffig van het zand uit de bak af en toe, maar heel vies niet dat valt reuze mee. Ze zijn ook best stevig.

BeauSo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:15

Ik zou toch voor waterproof gaan als je gewend bent er alles mee te doen. Zonder veters vind ik zelf mooier, maar dat is voorkeur ;)

edit; oef, oud topic zie ik :D Hoe zitten ze?

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 10:45

Heb ze nog niet binnen! Ga zo eens bellen hoelang het nog duurt :D
Is maandag pas 2 weken geleden dus ze zullen er nog niet zijn aangezien het 2 OF 6 weken zou duren maar je weet het nooit hahah

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 10:59

Hmm moet maandag ff terug bellen.. Het kan zijn dat ze dan binnen zijn en anders moeten ze even naar de leverancier bellen die natuurlijk op zaterdag niet aanwezig zijn hahah.. Dus to be continued!

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 16:35

Helaas moeten ze op maat gemaakt worden en moet ik dus nog even geduld hebben.. Zodra ze binnen zijn dan horen jullie het van me :-)

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 07:48

Ik heb ze eindelijk binnen! Gister voor het eerst mee gereden en dat viel me niet tegen! Geen pijn en geen blaren.. Erg fijn leer ik ben er blij mee :-)
Kreeg ook veel complimenten over de laarzen.. Ze zijn namelijk erg rustig wat het sjiek maakt!