Welke verzekering nodig?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sab123

Welke verzekering nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 15:44

Hoi,

Ik hoop dat het hier goed staat en anders hoop ik dat het juist verplaatst wordt.

Ik heb een vraag over het volgende,
Op dit moment ben ik werkzaam voor een stichting voor mensen met een verstandelijke en lichamelijk beperkingen.
Ik begeleid clienten bij het paardrijden, voor de meeste houdt dit in.. gewoon lekker over het terrein rijden (welke trouwens ook openbaar is) en een paar clienten krijgen les.

Het terrein waar de stichting op gevestigd is, gaat weg en de locaties worden elders in de gemeente ondergebracht.
Nu willen we het paardrijden voor de clienten graag voort zetten en eigenlijk ook wanneer we een mooi plekje hebben gevonden, onze handen ervan af trekken.
Nu hebben we bij een zorg boerderij gekeken waar ze het paardrijden al aanbieden, maar ook bij een pensionstal.
Bij de pension stal wordt er wel les gegeven, van wat ik denk te weten is de eigenaresse niet in het bezit van een orun diploma.
Wel is dit een mooie locatie voor onze clienten en zijn de verschillende opties besproken.
Deze stal staat gelegen aan een rustig landweggetje, waar bijna alleen maar bestemmingsverkeer rijdt.
Veel van onze clienten zijn gesteld op de ritjes over het huidige terrein en in een bak rondjes stappen is niet leuk voor ze.
Nou vraag ik me af welke verzekering o.i.d. je nodig hebt om met client en paard het terrein af te gaan.

Wie kan mij antwoord hierop geven?

Alvast bedankt!

Martine

Re: Welke verzekering nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:51

ED -> TAO