Ik heb ze een klein jaar gehad toen konden ze weg In het begin zaten ze lekker, maar al snel werden ze rond de enkels helemaal niet stevig meer en had ik daar dus geen steun. En de Rits is bij mij 4x vervangen.
Ik heb nu van QHP, en deze vind ik stukken beter. Ik koop echt geen Mondoni laarzen weer!
Ik heb ze ook gehad, wilde niet met m'n goede laarzen crossen, maar ze waren zo stuk. Vond ze ook echt niet fijn en de zool liet los. Ik had gewoon mijn normale mast ervan, ze vallen gewoon normaal.
apple, mondoni is een merk van divoza. Bij die sites die jij noemt zijn ze niet te koop.
Dorith
Geplaatst: 31-03-13 14:23
.
Laatst bijgewerkt door Dorith op 21-03-25 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
_Apple_
Geplaatst: 31-03-13 14:25
Simyo schreef:
apple, mondoni is een merk van divoza. Bij die sites die jij noemt zijn ze niet te koop.
Ik bedoel, dat mocht ze nog meer opties willen behalve de Mondoni laars, daar hebben ze wel andere laarzen waar ze misschien iets tussen vindt en waar ze dan uit kan kiezen. Ik weet ook wel dat Mondoni van Divoza is, hihi
Simyo
Geplaatst: 31-03-13 14:54
oh sorry aplle, dan begreep ik je verkeerd! Snap het nu en dat is idd wel slim! nog een tip; kijk eens op de bokt markt of marktplaats, daar staan vaak ook nog goede 2dehands laarzen op voor een klein prijsje, en vaak betere kwaliteit als de mondoni field laars.
Revanches
Geplaatst: 31-03-13 16:43
Kaula schreef:
Er is een heel centraal topic over de Mondoni Laars. Als je de zoekfunctie gebruikt kom je deze zeker tegen .