[PG] d. bruine/zwarte appaloosa merrie pony Black Swallow

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Moreill

[PG] d. bruine/zwarte appaloosa merrie pony Black Swallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 12:04

Hoi,

Via deze weg toch maar iets proberen..

Ik ben op zoek naar de dochter van mijn verzorgpony
Het zal ong een kleine d pony zijn en donkerbruin of zwart van kleur, ze is weggegaan met de naam Black Swallow. Ik weet dat ze verkocht is aan mensen met een dochter, inmiddels al zo'n 7 jaar geleden denk ik.

Haar moeder is Moreill, haar vader Haw Swallow Return.

Er staat me iets van bij dat ze naar de linkerhelft van Nederland is gegaan, dus noord holland zuid holland oid, dit weet ik niet zeker..

Ik hoop via hier contact te krijgen met de eigenaar, mijn verzorgpony destijds is overleden en ik ben benieuwd hoe het nu met haar dochter gaat..

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 31-03-13 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Mlvrieling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:19

Hallo,

Ik zie dat je dit bericht drie jaar geleden gepost hebt. Maar ik denk dat wij de pony hebben die je zoekt. Vorige week hebben wij een zwart merrie gekocht met de naam appalonia's Black swallow. Ik was op zoek naar informatie van haar ouders en stuitte op jouw bericht.

pien_2010

Re: [PG] d. bruine/zwarte appaloosa merrie pony Black Swallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 07:30

Het lijkt dat je pony gevonden is. Ik heb bovenstaand bericht via pb verzonden naar TS. Voor hier op dit moment een slotje, want dat is gebruikelijk op OV als een pony gevonden is.