[PG] Newfest & Nootje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felineepino

[PG] Newfest & Nootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 02:42

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar de 2 bonte merries Newfest & Nootje (Noisette).
Mij is verteld dat Newfest een New Forest pony is en ze zal nu ongeveer 13 jaar zijn en Nootje ongeveer 15.
De 2 zijn heel wat jaren terug uit Frankrijk gekomen en op manege Hippisch Centrum Barendrecht gestald, wat nu manege Fillip Dros heet.
Na zoveel jaar daar, naar manege Waalzicht in Ridderkerk gegaan.
En vervolgens na een korte tijd verkocht aan een handelaar (vermoeden Co Visser).
Ik praat hier over ongeveer 2008.
Daarna nooit meer iets van gezien of gehoord..
Veel werd gezegt dat ze in Duitsland zouden staan, maar aangezien het allemaal een heel lang en zeker ingewikkeld verhaal is, zou het gezegt kunnen zijn om mensen op een dood spoor te brengen.
Ik vermoed dat ze in Frankrijk staan, maar ik weet het niet zeker..

Hier een foto:

Afbeelding

Hier nog een duidelijke foto's van hun koppies:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 29-03-13 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in op bijgevoegd.

arizonagreen

Re: [PG] Newfest & Nootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 03:14

Zijn idd naar Duitsland gegaan, naar een fokker volgensmij, iemand die ik ken heeft toen nog contact met die mensen gehad, maar heb helaas geen contact meer met diegene dus kan niet vragen of zei weet ofze nu nog daar staan...

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 19:29

arizonagreen schreef:
Zijn idd naar Duitsland gegaan, naar een fokker volgensmij, iemand die ik ken heeft toen nog contact met die mensen gehad, maar heb helaas geen contact meer met diegene dus kan niet vragen of zei weet ofze nu nog daar staan...

Heb je enig idee waar ergens in Duitsland? Hoop zo dat ze het goed hebben, arme moppies

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 20:00

Ergens midden Duitsland was t, waar precies weet ik nietmeer, maar ze hadden t daar zeker wel goed, naar wat ik hoorde tenminse!

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 21:09

arizonagreen schreef:
Ergens midden Duitsland was t, waar precies weet ik nietmeer, maar ze hadden t daar zeker wel goed, naar wat ik hoorde tenminse!

Weet ik nog zo net niet.. Bij ons op stal waren ze ook neergegooid en is er nooit meer naar om gekeken en vervolgens ineens weggehaald en op Waalzicht gedonderd, en toen mensen, waaronder ik die Newfest elke dag verzorgde toendertijd, erachter kwamen, bij een handelaar gegooid. En ik moet eerlijk zeggen deze 2 pony's konden weinig dus hoop echt dat wat je zegt waar is, dat ze het goed zullen hebben. Maar ik betwijfel het echt.. Vandaar dat ik ook dacht dat Duitsland een dwaalspoor zou zijn geweest, aangezien de handelaar ook zwijgplicht had over wat ermee zou zijn gebeurd.. Zo ingewikkeld.. Maar inieder geval bedankt, als je meer te weten komt of toch nog wat hoort dan hoor ik het zo graag! Er is trouwens ook een beloning uitgeloofd naar de gouden tip moet ik erbij zeggen.

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 21:58

Als ik meer te weten kan komen, hoor je t! Naar mijn weten zijn ze juist doordat ze zo weinig konden doorverkocht naar die fokker uiteindelijk

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 22:18

arizonagreen schreef:
Als ik meer te weten kan komen, hoor je t! Naar mijn weten zijn ze juist doordat ze zo weinig konden doorverkocht naar die fokker uiteindelijk

Ja dat lijkt mij ook. Super bedankt inieder geval!

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-13 01:54

Upje.. Iemand ze gezien, of gaat nog naar duitland??

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 13:38

Iemand? Ook mensen die nog richting Duitsland of Frankrijk gaan dit jaar die hun ogen open willen houden? Staat een geldprijs op de gouden tip!!

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 01:38

Up.. Iemand ze tijdens vakanties tegen gekomen?