[EG] Caramel, stekelvos merrie uit 1995

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mar_X

[EG] Caramel, stekelvos merrie uit 1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 21:17

Hallo allemaal,

Ik ben nieuwsgierig of er mensen hier op bokt zijn die mijn pony kennen.
Haar officiele naam is Caramel maar wij noemen haar Romy.
Romy is een stekelvos merrie met rechtsachter een wit voetje en een redelijk grote bles'
en een witte vlek op de onderlip. Ze is geboren op 03-05-1995, vermoedelijk in Waarder of omgeving.

Wij hebben Romy 2 jaar geleden gekocht en hebben nog goed contact met deze mensen.
Via via zijn wij wel te weten gekomen dat Romy is geboren in Waarder of omgeving en daarna
op een stal daar heeft gestaan in Waarder waarvan de eigenaar G. van Selm is. Hier is ze uiteindelijk verkocht
naar een handelaar omdat ze erg vervelend was en iedereen er af gooide. Volgens de entingen is ze
in 2005 in Nijkerk komen te staan, als het goed is bij een bedrijf dat buitenritten organiseert, hierna is
ze naar de mensen gegaan van wie wij haar gekocht hebben.

Waarom ik erg nieuwsgierig ben naar mensen die haar kennen is omdat Romy een erg moeilijk karakter heeft,
ze is erg wantrouwig naar vreemden en wij hebben er ook ontzettend lang over gedaan om haar vertrouwen te
winnen, ze kan op momenten heel lief zijn maar loopt heel vaak met haar oren in de nek en kan dan ook echt boos
worden en gaan steigeren of haar kont toedraaien als ze haar zin niet krijgt, dit deed ze vooral in het begin en nu
af en toe nog. Ook heeft ze een hekel aan dekens en het zadel. Vooral bij het opdoen dekens wordt ze erg boos, ze
gaat dan happen en wil soms ook proberen te trappen. Met rijden is het een hele lieve en eerlijke pony, ze zal nooit
bokken of steigeren en ook zeker niet proberen je er af te gooien.

Hier een paar foto's van haar:

Afbeelding

Afbeelding

Als iemand haar kent dan hoor ik het graag!

Mar_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 15:43

Is er niemand die Romy/Caramel kent?