Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shirley schreef:Kuddedieren en gewoontedieren
Dus als jij beide verstoort: haar uit de kudde halen en ook nog eens op een vreemd tijdstip binnenzet, dan vind ik het ook niet zo gek dat ze onrustig is
Keeltje135 schreef:Shirley schreef:Kuddedieren en gewoontedieren
Dus als jij beide verstoort: haar uit de kudde halen en ook nog eens op een vreemd tijdstip binnenzet, dan vind ik het ook niet zo gek dat ze onrustig is
vreemd tijdstip in het weekend is toch al 3 jaar en nooit problemen mee gehad, en ik kan niet bepalen of ze met de rest naar binnen gaat, iedereen komt hun paard op andere tijdstippen binnen zetten, de ene keer eerder en de andere keer laten ivm werk tijden of feesten etc.
ik zou graag nuttige tips willen, niet dat ik haar ritme ofso verstoor, want daar kan ik nou eenmaal niks aan veranderen, en om dat te vertellen heb ik totaal niks aan, ook al kan het goed bedoeld zijn

QuintySnoepy schreef:Je kan ook een Shetje kopen voor gezelschap pony die zijn niet zo duur en je hebt er niet veel ruimte voor nodig. Ook kun je een falabella dat zijn ook kliene paardjes maar die zijn denk ik iets duurder.
powerkippie schreef:wij doen ook alles zelf op stal maar de paarden gaan allemaal te gelijk naar buiten en naar binnen. om dit soort problemen te voor komen.die van mij kan namelijk ook niet alleen staan. ik heb hem al bijna 14 jaar en alles aan gedaan maar niks werkte. gelukkig staat hij ook nooit meer alleen omdat ik een shetlander heb.
Keeltje135 schreef:Aangezien er een misverstand ontstaat:
Ze staat niet altijd op stal, ze gaat de hele dag op de wei, en normaal haal ik haar pas 8/9 uur savonds naar binnen, maar in het weekend meestal rond 5 uur en dan staat haar soms buurvrouw nog niet in de stal en ziet ze de rest niet en dan is er paniek