Pff ik open wéér een topic over een plek voor onze paardenvakantie.
De vorige was over texel/ameland maar aangezien mijn vader besloten heeft de auto een jaar stil te zetten is dat echt te ver weg (om iemand anders te vragen ons te brengen).
Nu willen we graag weer naar Brabant en dan heeeeeel graag bij het natuurgebied bij Oisterwijk. (Hebben ook al 2 andere locaties gevonden, maar bij Oisterwijk is er zoveel leuks te doen; Beekse bergen, kamelen rijden etc, dat je op die andere locaties niet hebt).
De caravan kan helaas door bovenstaande ook niet meer mee dus willen we bij iets met een appartement, pensionstallen met slaapvertrek of een B&B etc etc dat betaalbaar is.
Al moeten we op een hooizolder slapen, alles is goed!
Maar er hangt natuurlijk overal een prijskaartje aan... We willen (liever) niet meer dan 20 euro per nacht uitgeven, aangezien wij nog beide 17 zijn en het van ons zaterdag baantje moeten doen. Ik weet dat deze slaapvertrek-diensten (geen idee hoe zoiets heet) bestaan, maar ik kan ze niet vinden in deze omgeving.
Ik heb wel al Brasserie de Belvertshoeve een mail gestuurd, vanaf google maps ziet het eruit dat zij een bak hebben, wat paarden betekend. Maar die hebben nogsteeds niet geantwoord dus daar moet ik nog even op wachten.
DUS BRAND LOS DIE IDEEEN!
Wij zijn echt radeloos
en vlakbij ligt ook een gebied met nogal wat kilometers aan zandpaden & nog een kleiner bos (daar rij ik zelf altijd) ze hebben er voor zover ik weet geen stallen maar je paard kan er wel gewoon in de wei (ik weet niet 100% zeker of dat nog zo is, maar niet heel lang geleden is er een groep geweest met 5 paarden, dus ik neem aan dat dat nog wel kan) ik hoop dat je er wat aan hebt!
is mij een beetje te veel hoor haha.