[EG] Wizard (koss x goudsmid) De Hoge Devel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LoessM

[EG] Wizard (koss x goudsmid) De Hoge Devel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 15:58

Hallo bokkers!

Wie o wie kan mij helpen aan informatie over mijn paard Wizard?

Ik heb net 100 pagina's vol zoekresultaten doorgespit, maar zonder gewenst resultaat.
Via een bokker ben ik erachter gekomen dat hij een periode op De Hoge Devel in Zwijndrecht heeft gestaan. (rondom 2010?)
Ik zou graag meer weten over zijn verleden. Hij is sinds november 2011 bij mij, de eigenaresse voor mij is al niet eerlijk geweest helaas, dus alle herinneringen zijn welkom! Ik doel met name op een oude blessure aan zijn knie L.A. daar zit ook een flink litteken.

Even wat info:

Naam: Wizard
Afstamming: Koss x Goudsmid
Kleur: Vos
Type: Gelders
Geslacht: Ruin
Aftekeningen: Witte smalle bles, loopt door in neusgat. Vier witte benen.

Mijn PB box staat open! Alvast heel erg bedankt voor het lezen en ik hoop op reacties! :o

p.s. foto staat in mijn profiel.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 23-03-13 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

anoukie88

Re: Wizard (koss x goudsmid) De Hoge Devel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 16:43

Hoe heet zijn moeder? Het is wel een hele leuke afstamming (ook leuk paard). Misschien dat iemand hem in het Gelders topic herkent

LoessM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 16:52

Goeie! Ik heb daar in het begin wel eens een "kennismakingsberichtje" neergezet, maar nog niet aan gedacht dat er misschien mensen zijn die qua moeder/fokker wat info hebben.

Zijn moeder heet Future. Een Gelderse merrie. Hij is gefokt bij I. Verhagen uit Bergeijk. (staat op zijn papieren)

Mocht iemand bovenstaande fokker kennen, dan hoor ik dat ook graag :o
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 23-03-13 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

stoffel

Re: [EG] Wizard (koss x goudsmid) De Hoge Devel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:21

De fokker is behoorlijk bekent in de gelderse wereld, vooral om haar andere fokmerrie Odessa deze merrie was afgelopen jaar paard van het jaar in Hengelo

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:33

LoessM

Re: [EG] Wizard (koss x goudsmid) De Hoge Devel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 22:16

Ja ik weet het, hij heeft aan beide kanten goudsmid in de lijn zitten. Ik geloof dat het erop neerkomt dat zijn opa ook de opa van zijn vader is . De merrie in jouw linkje is inderdaad zijn moeder :) verder heb ik helaas nog niets gevonden wat mij kan helpen. Ken jij zijn moeder of fokker?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 00:22

Nee, maar je zou het eens in het gelders topic kunnen noemen en dan dat linkje van de moeder ook vermelden. Daar zitten een aantal mensen die die oude bloedlijnen van fokkers goed kennen. Wij hebben 2 gelderse ruinen en fokken zelf niet. Ik ken deze fokker niet. Ik kan het nog eens bij een paar mensen voor je navragen!