Met Pony Overnachten Den Bosch

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

alleirbag

Met Pony Overnachten Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 20:46

Voor mijn wandeltocht van 200 kilometer met mijn pony (van Utrecht naar Vaals) ben ik op zoek naar een overnachtplek voor één nacht in of rondom Den Bosch (max 5 kilometer rondom) voor zowel mijn pony (paddock of weitje, handje brok, beetje hooi/kuil) als mezelf (douche en bed). Dit mag bij een bokker op het erf zijn of in een hotel met aanwezige stallen.
Wie heeft de gouden tip?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:10

In de buurt van Den Bosch heb ik helaas geen ideeen voor je maar als je dan in Vaals bent, heb ik wel een aardige tip om jezelf te belonen: http://www.raadskeldervaals.nl/ :D

alleirbag

Re: Met Pony Overnachten Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 00:26

Bedankt voor de tip! Ziet er goed uit maar kunnen we daar beiden ook overnachten?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:35

TamaradB schreef:
Bedankt voor de tip! Ziet er goed uit maar kunnen we daar beiden ook overnachten?

Nee, dat niet, maar wel erg lekker eten voor een hele nette prijs.

Toen wij door Limburg reden, hadden we een auto-met-vouwwagen erbij, waardoor we op campings konden staan. Als camping-met-tent of zoiets werkbaar is voor je, kan ik wel even kijken of ik die adressen terug kan vinden.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 10:32

Nee ik wil niet in een tent, ik wil echt overnachten in iets met een dak. Van stacaravan tot logeerkamer, van hotelkamer tot boven de stallen. Maar wel waar ik gebruik kan maken van bed, douche en toilet. Dank voor de tip!

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:33

Kijk is op paard en bed .nl

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 12:01

Dank voor de tip!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:22

Pfoe in cromvoirt/ helvoirt heb je wel het e.e.a. aan campings met stalling erbij of vlakbij. Ook wel wat met huisjes/stacaravans. Zou zoeken op vlakbij loonse en drunense duinen of ijzeren man in vught, daar zitten veel overnachtingsmogelijkhedenen stallen. Denk dat veel wel snel te ver van Den Bosch is, of je zou echt apart van je pony moeten slapen.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 12:28

Dank je wel voor de tips Fleurtje100! Heb je ook internetadressen van deze adressen? Ik ga later mijn reis namelijk nog die kant op!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:27

Zal eens even zoeken, hier kun je wel wat stallen vinden: http://www.duinen.nl/ en via marktplaats zoeken op stalling en weidegang cromvoirt, ik rij er weleens door heen met de auto en dan zie ik altijd veel paarden en campings met stacaravans bv. bij de loverense straat en pepereind. Maar of er ook echt een pension en camping in één is weet ik niet. Het schijnt van wel, maar die kan ik zo niet vinden.
Als je nog verder gaat: http://www.delindehoef.nl/index.html in moergestel, heb er in pension gestaan, fijne stal en aardige mensen. Weet niet precies hoe ze denken over vakantiestalling, maar ze hebben in ieder geval wei zat.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 15:27

Dank je wel voor de tip! Ben nu op m'n werk maar ga het later zeker onderzoeken! Dank je wel!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 10:44

[BRT] Bedevaart met Pony! Hulp!

Aangezien je hier al een topic over hebt geopend gaat hier een slotje.
Het is niet de bedoeling om zoveel topics te openen over hetzelfde onderwerp.