Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mireilledons schreef:Je zou ook een vrachtwagentje kunnen huren en daar een caravan achter kunnen hangen.. volgens mij heeft Vrij en Blij geen accomodatie, behalve dat je via hun site ook Wambinghe kunt huren. Een prachtig huis, maar dat ziet er wel prijzig uit. Heb even de internetsite er bij gezocht: http://www.hoevevrijenblij.nl/index.php?pen=Y
Monster_tos schreef:Le Cheval in Ballum Ameland hebben zowel stalling als een huisje te huur.
Heb daar vroeger altijd gewerkt als gids
zie op google maps dat er vlak naast een vliegveld is, heb je daar niet veel last van? De paarden zijn dat niet gewend maar het zijn ook niet zulke angsthaazen gelukkig.Bluebontje schreef:Wij hebben logies op Ameland. Een weiland hebben we ook wel.
felinehoi schreef:mireilledons schreef:Je zou ook een vrachtwagentje kunnen huren en daar een caravan achter kunnen hangen.. volgens mij heeft Vrij en Blij geen accomodatie, behalve dat je via hun site ook Wambinghe kunt huren. Een prachtig huis, maar dat ziet er wel prijzig uit. Heb even de internetsite er bij gezocht: http://www.hoevevrijenblij.nl/index.php?pen=Y
Mijn vader kan de trailer rijden en geen vrachtwagen. Denk dat dat ook aardig in de kosten gaat lopen en vrachtwagen + chauffeur huren en dan heel nederland door rijden... Vrij en Blij was dacht ik te duur...Monster_tos schreef:Le Cheval in Ballum Ameland hebben zowel stalling als een huisje te huur.
Heb daar vroeger altijd gewerkt als gids
Bedankt ik ga even mailenzie op google maps dat er vlak naast een vliegveld is, heb je daar niet veel last van? De paarden zijn dat niet gewend maar het zijn ook niet zulke angsthaazen gelukkig.
Bluebontje schreef:Wij hebben logies op Ameland. Een weiland hebben we ook wel.
Hebben jullie ook een site of iets? En ook een rijbak?
Monster_tos schreef:Le Cheval in Ballum Ameland hebben zowel stalling als een huisje te huur.
Heb daar vroeger altijd gewerkt als gidsfelinehoi schreef:Bedankt ik ga even mailenzie op google maps dat er vlak naast een vliegveld is, heb je daar niet veel last van? De paarden zijn dat niet gewend maar het zijn ook niet zulke angsthaazen gelukkig.
AnneKi schreef:Le Cheval ligt inderdaad naast het vliegveld. Hier heb je eigenlijk weinig last van. Wij rijden er ook geregeld langs en onze paarden kijken er niet op of om van, ook de nieuwe paarden niet.