Pony verhuren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flint05

Pony verhuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-13 14:21

Hallo,

Eind mei ga ik met het lesgeven stoppen en dan worden er een aantal pony's verkocht.
Onze brave fjord wil ik graag houden en ik wil haar dan verhuren, hoe pak ik dit aan, moet ik iets op papier zetten?
De huurder mag 7 dagen per week rijden en gebruik maken van een buitenbak met verlichting, verder is alles wat er voor het rijden nodig is aanwezig, mesten doen we zelf ooke de smid en de dierenarts zijn voor onze rekening. In overleg is een buitenrit of bosrit mogelijk en lid worden van een vereniging is ook geen probleem.
Wat is per maand een reële prijs om te vragen voor de huur?

catzkillz

Re: Pony verhuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 14:23

Hoe meer je op papier zet, hoe duidelijker voor de twee partijen en des te minder kans op ruzies e.d. Duidelijke afspraken maken betreffende kosten, op wedstrijd gaan en dat soort dingen.
Qua prijzen kan ik je niet helpen, heb er totaal geen idee van wat de gangbare prijzen zijn.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:11

ED --> TAO

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:15

Bel voor de zekerheid eens je verzekering.
Kan best zijn dat (ondanks het veel gedaan wordt) door geld te vragen, jij niet goed verzekerd bent voor ongelukken met de huurder.