Ik ben opzoek naar goed betaalbare, fijne, luxe rijlaarzen of jodhpurs met bijpassende chaps van synthetisch leder (Geen stoffen dus!) en omdat ik ze niet kan vinden, vraag ik het jullie! Overige eisen zijn dat ze in de kleur bruin moeten zijn i.v.m. donkerbruin harnachement. Ik koop binnenkort een synthetisch leren zadel, en omdat ik toch toe ben aan nieuwe rijlaarzen of jodhpurs met chaps wil ik deze ook gelijk aanschaffen, leer met synthetisch leer is namelijk heel slecht voor het synthetische spul.

Rijlaarzen en jodhpurs wil ik met een veter hebben. Ik zal er mee gaan springen, dus geen hoge dressuurbogen en niet (of helemaal geen) teveel lak.

Ik heb wel een budget van zo rond de €100,- en uiterlijk €150,-.
Weet jij misschien wel de perfecte rijlaars of jodhpur met chaps voor mij? Laat het me weten!
Mijn chaps die ik nu heb, Kieffer, zijn kuitmaat M (andere maten heb ik echt geen idee van, maar ik vind het niet erg om in de buurt van Ede (max. 40 km) te passen bij een winkel of online bestellen en ze eventueel weer terug moeten sturen) en voetmaat heb ik 41.
Bruin met toch een vleugje zwart. ER zit wel een deel elastiek in bij de rits. Is elastiek wel wenselijk bij jouw chaps?