Ervaringen kaarten voor menners en ruiters!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Ervaringen kaarten voor menners en ruiters!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 09:43

Ik heb inmiddels de kaarten van Weert en Belgisch Limburg.

Die van Weert is redelijk goed af te lezen maar ik vind het meer een kaart voor menners, mis een hoop leuke ruiterstukken waarvan ik weet dat ze er wel zijn omdat het een gebied is wat ik zelf redelijk ken.

De kaart van Belgie is zo grof dat de knooppunten er wel mooi opstaan maar dat ik al moeite heb om te zien waar de wegen nu precies lopen, zelfs op de stukken die ik op mijn duimpje ken omdat ik er woon.
Ik weet dat de bewegwijzering enorm goed werkt als je eenmaal rijdt dus je komt er echt wel uit maar ook dit is meer een kaart voor de menners.
Een brede berm tot ruiterpad betittelen terwijl daar veel landbouwverkeer en sluipverkeer van vrachtwagens zijn en aan beide kanten een sloot, vind ik bijvoorbeeld al niet echt een slimme zet en op de kaart lijkt het zo'n leuk rustig achteraf weggetje.

Ik ben natuurlijk heel blij met de kaarten en vind het geweldig dat mensen moeite hebben gedaan om deze kaarten te maken en de paaltjes te zetten :j +:)+

Ik ben alleen benieuwd hoe andere over de kaarten denken, niet alleen die ik heb maar ook andere in Nederland en /of Belgie/Duitsland? en wat hun ervaringen zijn.

En misschien kunnen we uiteindelijk een topic maken met alle intressante kaarten zodat iedereen die kan kopen, downloaden en gebruiken.

Sandrina

Re: Ervaringen kaarten voor menners en ruiters!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 18:09

Ik heb de kaart van Belgisch Limburg ook in huis en goed bestudeerd. Ik vind hem ook wat grof. Heb nog niet de kans gehad om met die kaart in de hand te rijden. Ben bang dat het een saai landschap gaat worden. Weet niet waardoor ik dat idee krijg/heb gekregen. Ik houd van bos en heide, vind bouwland met mais en aardappels niet zo bie!