[EG] veulenfoto's hellendoorn J.R. Bosch bont paard Zorro

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

easterimage

[EG] veulenfoto's hellendoorn J.R. Bosch bont paard Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 15:21

Ik ben benieuwd of er misschien mensen zijn hier op bokt die uit hellendoorn komen en van 2004 - 2007 weleens op het bedrijf kwamen van J.R. Bosch (Herman?).

In die tijd stond er een bont veulen genaamd Zorro. Zorro is sinds 2008 bij ons en is een bijzonder lief en aanhankelijk paard. ik kan me voorstellen dat hij heel erg veel met kinderen heeft gespeeld, want hij is heel zachtaardig en lief met kinderen.

Zorro is nu ongeveer 1.67 hoog. Hij is bruinbont, heeft vier witte benen, zwarte staart, zwarte manen, bruin hoofd en bruine hals. Plantenbonte vlekken vooral op de rug en buik. We rijden met hem L2 dressuur en we mennen ook met hem.

Ik zal z.s.m. een foto van hem plaatsen.

Lijkt me erg leuk om mensen te vinden die verhalen of foto's hebben van Zorro in zijn veulentijd.

Groeten!!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 13-03-13 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

easterimage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 18:57

schopje! heeft iemand ooit van een leuk bont veulen genaamd Zorro gehoord, geboren 2004 bij de familie Bosch in Hellendoorn?