buitenritten met een groep, wie doet mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ekelienh

buitenritten met een groep, wie doet mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 12:07

Wij rijden zeld altijd in de loondse en drunnese duinen onder het zadel , nu zoeken wij mensen met een eigen paard wie een mooie rit weten door de bossen, vlaktje, strand enz enz.

Mijn idee was om samen een rit te organiseren, met een klein groepje, op een leuke locatie,
waar we evt onderweg kunnen stoppen om wat te gaan drinken.

daar na kunnen we een soort van ruil doen, wij rijden met jou een rit mee, daarnaa rij jij met ons een rit mee in de loondse en drunnese duinen. wij weten daar de weg en kunnen je daar mooie plekken laten zien.

Lijkt dit je een leuk idee? pb of bel, 0654320999

ekelienh

Re: buitenritten met een groep, wie doet mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 17:48

weet niemand een leuke route??

ekelienh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 23:25

ekelienh schreef:
Wij rijden zeld altijd in de loondse en drunnese duinen onder het zadel , nu zoeken wij mensen met een eigen paard wie een mooie rit weten door de bossen, vlaktje, strand enz enz.

Mijn idee was om samen een rit te organiseren, met een klein groepje, op een leuke locatie,
waar we evt onderweg kunnen stoppen om wat te gaan drinken.

daar na kunnen we een soort van ruil doen, wij rijden met jou een rit mee, daarnaa rij jij met ons een rit mee in de loondse en drunnese duinen. wij weten daar de weg en kunnen je daar mooie plekken laten zien.

Lijkt dit je een leuk idee? pb of bel, 0654320999

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:29

Lauwersoog is een leuk gebied om te rijden, ook een klein stukje water.. Er word in de zomer vaak een tocht georganiseerd met drie pauzes catering enz erbij.. Hulp onderweg mocht er iets gebeuren.. Zijn nog geen nieuwe datums bekend doe zelf dit jaar niet mee.. Ja bij de catering maar ivm met de zwangerschap word de rit voor mij te lang! Misschien dat een leuk idee?

ekelienh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 23:31

Patries90 schreef:
Lauwersoog is een leuk gebied om te rijden, ook een klein stukje water.. Er word in de zomer vaak een tocht georganiseerd met drie pauzes catering enz erbij.. Hulp onderweg mocht er iets gebeuren.. Zijn nog geen nieuwe datums bekend doe zelf dit jaar niet mee.. Ja bij de catering maar ivm met de zwangerschap word de rit voor mij te lang! Misschien dat een leuk idee?

het gebied lijkt mij super leuk, maar ik zoek eigen lijk meer een soort van gids die de route weet, in ruil daarvoor zal ik je de mooiste plekken van de loondse en drunnese duinen willen laten zien.

Gr

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 08:53

Er bestaat zelfs een club voor dit soort ritten (en nog veel meer leuke dingen): www.nvvr.info
Juist dit soort initiatieven is waar de NVVR hum leden in wil steunen. Maar met of zonder NVVR ben je hier welkom voor een leuke rit.

ekelienh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 09:03

ik zok meeriemand die ergens de weg weet , en waar wij mee mogen rijden.

gr

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 09:13

ekelienh schreef:
ik zok meeriemand die ergens de weg weet , en waar wij mee mogen rijden.

gr

NVVR-leden weten de weg in hun eigen omgeving :D In jouw termen: een grote database met allemaal potentiele buitenrijgebieden, inklusief gids.

Precies datgene wat jij vraagt is namelijk ook door veel leden gevraagd. Hoe we daar als vereniging het beste ondersteuning aan kunnen geven, daar denken we op dit moment over na, maar in de tussentijd stimuleren we vooral de onderlinge contacten.

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 09:23

Dat is op lauwersoog ook met begleiding..:-)) en zo op nog meer plaatsen..