samshield of kep

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

uniquexx

samshield of kep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 10:20

hallo iedereen,

ik ben toe aan een nieuwe cap en nu heb ik twee soorten op het oog, een samshield of een kep.
wat zijn jullie ervaringen en zijn er verschillen qua veiligheid, ventilatie en dergelijke bij de twee caps?

mvg

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 14:03

Mijn zusje heeft samshield .
Erg mooie cap, met goede ventilatie en de binnenkant kan er uit om te wassen.
Wat ook fijn is . Dat de cap naar je hoofd gaat vormen.
Hij is chique en convertibel .
Staat ook op mijn wish list.
Heb er een leuk kopje over op mijn site ! En verkoop punt. (Onder ruitermode)
Www.romancehorseblog.nl

Ciske5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:23

Ikzelf heb een Samshield en ben er heel tevreden mee. Zit heerlijk comfortabel en het oogt ook erg mooi.
Je kan ook zoveel personaliseren als je zelf wilt, met een stevig prijskaartje eraan natuurlijk.
Ben benieuwd wat er zal gezegd worden over KEP, want heb zelf ook zitten twijfelen en ben uiteindelijk toch voor Samshield gegaan omdat die in de winkel erg aangenaam zat bij het passen. Maar een mooie bruine of zwart glanzende KEP staat nog steeds op mijn lijstje.

lucifertje

Re: samshield of kep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:25

Ik heb zelf een KEP, de witte om precies te zijn.
Ik heb er maar 1 woord voor en dat is super :) cap is licht en wat ik echt ideaal vind is dat je de binnenkant er helemaal uit kan halen en hup in de wasmachine kan stoppen. Erg prettig aangezien ik altijd een zweethoofd heb :P

Fanny_1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 22:08

Ik heb net de kep besteld. Ben erg benieuwd! Ik heb een samshield opgehad. Alleen de samshield kep stond mij niet en de kep wel. Dus vandaar de keuze voor kep. :-) ik hou deze voor de wedstrijden. Want ik heb de luxere uitvoering van uvex om te trainen. Ben ik ook erg tevreden over!

uniquexx

Re: samshield of kep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-13 17:40

bedankt voor de reacties!