Ik heb besloten dat ik mijn ruiterbewijs wil gaan halen, samen met een vriendin van mij. We willen het graag zo snel mogelijk doen aangezien we er dan deze zomer nog profijt van hebben en ik misschien over twee jaar uit huis ga en dan moet stoppen met mijn bijrijdpaarden en dan ook niet echt meer buitenritjes kan rijden aangezien ik dan studeer en paardrijden dan waarschijnlijk te duur is geworden voor een arme student! Ik zag dat je je ruiterbewijs met zo'n ruiterbewijsweekend kan halen en dat is eigenlijk ideaal voor ons! We hebben al gekeken bij het reelear maar het weekend wat zou kunnen is vlak voor mijn vriendin haar examen dus dat is geen goed plan dus we zoeken nu een andere plek waar je je ruiterbewijs in een weekend kan halen met overnachting en waar je geen FNRS ruiterpaspoort voor nodig hebt (vriendin rijdt al jaren niet meer bij een manege en heeft dus ook geen ruiterpaspoort). Het maakt niet uit waar het is aangezien het toch met overnachting is en we er graag een echt weekend weg van maken! prijs rond de 300,- of iets hoger is prima! (lager mag natuurlijk ook
) Alvast bedankt!
Liefs!

Dit ga ik ook doen bij les chevaux in het weekend van 30 mei!