Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cassandra84 schreef:Ik ga van de zomer een weekje naar Emst. Nu weet ik dat er een knooppuntenkaart bestaat met routes, maar is er ook een gewone kaart met ruiter en menroutes? Zo ja welke kaart moet ik dan kopen?
. Maar als je nog vragen hebt, stel ze maar. Wij kennen dit gebied aardig goed.
Als je nog leuke tips hebt altijd welkom. Ik men met mijn pony zijn de paden goed te doen daarvoor? Hij is een ukkie van 95 cm
Suzan_bobar schreef:Ijs bij nr 2 is inderdaad het beste schepijs van de omgeving! Verder gewoon lekker genieten! De routes zijn duidelijk met bordjes aangegeven en goed te volgen. Een kaart kun je eventueel aanschaffen voor het geval je een keer van de routes af wijkt en niet terecht komt, waar je had verwacht uit te komen. Maar eigenlijk kom je altijd weer goed uit. Wij rijden hier al een aantal jaren en ik heb via de routes het bos leren kennen. Het is zo mooi hier en ik zou zeggen lekker genieten. Zorgen dat je onderweg eventueel zo nu en dan je rust pakt. De wegen zijn goed begaanbaar, soms wat mul als het een poosje droog is geweest, maar echt heel mul kom je haast niet tegen. Veel plezier en geniet ervan.
PS. Wij schreven de nummers altijd op onze hand en reden dan gewoon
illegaal is geen optie en erg duur als je ermee gepakt wordt. Tevens maak je de wandelpaden enzo kapot. Daar zal de good will van de mensen tov ruiters/menners niet goed doen,...