[PG] Manege paard verkocht aan handelaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

siendaniels

[PG] Manege paard verkocht aan handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 19:05

Hallo ik ben op zoek naar een paard dat bij ons ( kuringen ) op de manege stond , ik wou haar toen heel graag hebben maar kreeg haar niet . Ze werd verkocht aan een nederlandse handelaar , de handelaar was een italiaan , een iets molligere en hij had nog een smaller type man bij zich . Het paard dat ik zoek is heel groot , vos kleurig , enkel 2 witte aftekeningen op de achter benen ( 2 witte sokken ) . Hij was zeer lief en toen rond de 4 jaar he is ongeveer een tot een half jaar geleden . De handelaar zei dat ze eerst naar nederland zou gaan en daarna misschien naar italie . Ze zou waarschijnlijk als fokmerrie gebruikt worden . Haar naam op de manege was quidam , maar dit is blijkbaar de naam van haar vader .
Weet iemand waar ze is ? Ik zoek haar enkel o' te weten hoe het 'et haar gaat , niet om over te kopen dus ! De handelaar had toen ook haar broer meegenomen , de broer was toen nog hengst en had een witte bles . Mischien heb je een van bijde gezien ? Laat aub iets weten ! :j
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 06-03-13 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

eilleen333

Re: Manege paard verkocht aan handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:06

Het is wel handig om te weten welk ras het is;)

siendaniels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 19:10

Ik denk een springpaard maar voor de rest weet ik niet echt meer ze kostte toen wel 4000 euro dus ze hee wel potentiel :P

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:11

Springpaard is geen ras...
Misschien kan je er nog achter komen welk ras?
Dat is makkelijker, nu is het al helemaal zoeken naar een speld in een hooiberg...

siendaniels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 19:44

ik weet dat springpaard geen ras is ... maar ik weet het ras niet , ik zal nog eens proberen er achter te komen :)

Afbeelding

dit is ze misschien hebben jullie er iets aan :)
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 06-03-13 19:50, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:48

Als de vader Quidam de Revel is, dan zal het inderdaad waarschijnlijk springpaard zijn. Quidam de Revel is volgens de bokt wiki een Selle Francais (C met zo'n kringelding eronder, zit niet op mijn toetsenbord)

Selle Francais is een Frans sportpaard.

Voor zover ik weet is Quidam de Revel ook binnen de KWPN redelijk veel gebruikt als dekhengst.
Dus de gezochte merrie kan evengoed "gewoon" bij het KWPN ingeschreven staan.

In ieder geval succes bij het zoeken.

siendaniels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 19:49

dat help al veel heel fel bedankt !

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 24-04-13 20:40, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

Herfstwinter

Re: [PG] Manege paard verkocht aan handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 16:34

siendaniels

Re: [PG] Manege paard verkocht aan handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 21:17

ze lijkt er wel heel fel op maar dit is ze helaas niet , toch bedankt !