(vorige twee wedstrijden ging het super lekker, 2 keer 1e met 175 en 176). Ik moest nog 2 winstpuntjes voor het L2 en ik dacht ze vandaag bij elkaar te gaan rijden in mijn laatste proef voor het L2. Tja......dat was dus te gemakkelijk gedacht. Picasso was al erg druk toen ie van de trailer af kwam en moest iedereen op het parkeerterrein effies laten zien dat ie een hele stoere vent was, door omhoog te gaan
Toen zijn we in een flink staptempo naar de losrij-bak gegaan en ook daar was ie behoorlijk wakker
. Maar na een tijdje kon ik hem lekker oppakken en liep ie als een trein, dus deze dame dacht; kat in het bakkie. Nou nee, dus
In de ring aangekomen zag ie spoken, de tribune was eng, de spiegel was raar en opeens was de voorlezer ook heel vreemd
Eigenlijk moest ik wel een beetje om hem lachen, hij was er niet echt bij met z'n koppie en voelde supergespannen aan. Ik heb toch een redelijke proef neer kunnen zetten, ondanks alle spookjes in elke hoek van de ring 
Resultaat; 164 punten!!!!
Dus nu moet ik nog een wedstrijd rijden om m'n laatste winstpunt binnen te halen. Zo zie je maar weer; ik had er niet zo makkelijk over moeten denken. Het is best een redelijke score, maar ik weet gewoon dat het beter kan. Jammer maar helaas.
) er zijn zat mensen die dat ook zouden willen halen, maar bij wie t niet lukt.
Ja ik weet het Ctal; ik mag ook niet klagen, maar ik ben een "beetje" perfectionistisch ingesteld
en ik wist gewoon dat ik een veel betere proef had kunnen neerzetten. Het werd door Picasso's gespannen zijn en geklier een beetje rommelig. En ik had me er een beetje op ingesteld dat dit mijn laatste L1 wedstrijd zou zijn. Beetje dom, ik heb er gewoon te gemakkelijk over gedacht
Helemaal toen ie zo lekker ging lopen tijdens het losrijden.
Het blijft een beest waar je mee bezig bent. En die hebben ook hun "buien"
)
.