Ongetwijfeld zijn hier al meer topics over en ik heb ook gezocht, maar t antwoord dat ik zoek zit er helaas niet echt bij. Ook heb ik google geraadpleegd, maar inmiddels zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik ben gezegend met nogal vreemde maten en dus is rijlaarzen vinden voor mij absoluut ellende! Voetmaat 36/37, kuitmaat 40 (laatste keer dat ik gemeten heb, maar zal even opnieuw meten zodra ik daarvoor iets tot mijn beschikking heb) en super korte onderbeentjes. Ik heb inmiddels chaps gevonden in de juiste kuitmaat, maar helaas, deze zijn met hun 40 cm eigenlijk nog te lang.... Bovendien vind ik chaps niet heel fijn en rijd ik liever met laarzen.
Wie o wie heeft de oplossing? Ik weet natuurlijk dat je ook leren laarzen op maat kan laten maken, maar dat vind ik een vrij duur grapje voor de 2/3 keer per maand dat ik rij. Liever geef ik er dus niet te veel aan uit. Alle rubberen laarzen ik tot nu toe gepast hebben waren vaak te krap voor mijn kuiten, maar sowieso eigenlijk altijd te lang. Kindermaatje en dus kort past dan weer niet met mijn kuitmaat en zo is het cirkeltje weer rond
Ik hoor graag jullie tips! En mocht het toch tot laarzen op maat maken komen, waar kan ik dit dan voor een redelijke prijs laten doen, waar hebben jullie goede ervaringen mee? Lipica ken ik, maar de site is under construction....
Brand los