[PG] Kruising KWPNxFries merrie Teska gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Niessie

[PG] Kruising KWPNxFries merrie Teska gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 14:30

Gezocht:

Teska. Kruising Kwpn x Fries
Geboren in 1999 plm 1.62m groot. Ik heb haar in 2005 van de handelaar Myra Koops, te Berkhout , Noord-Holland gekocht.
Met grondwerk erg braaf, maar echt een merrie. Met rijden zag ze veel spoken en meer geschikt voor ervaren ruiter.

Door omstandigheden heb ik haar maar korte tijd in mijn bezit gehad en bleek ze later drachtig te zijn van een Fries.
Toen ik haar verkocht, was ze waarschijnlijk hoogdrachtig maar dit ben ik pas later te weten gekomen door nieuwe verkoopadvertentie van Myra.

Ik heb destijds er veel aan gedaan om er achter te komen hoe het met haar en het veulen is gegaan, maar helaas zonder resultaat. Nog regelmatig denk ik terug aan Teska.

Wie o wie weet waar zij en/of haar veulen zijn?? Ik ben erg benieuwd hoe het met ze gaat.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 01-03-13 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

mariet123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 00:21

Hallo,

Volgens mij is dit de Teska die jij zoekt, alleen heb ik haar niet meer sinds vorig jaar augustus.

Afbeelding

Afbeelding

Lola19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 16:58

De moeder van mijn paard heet Teska en is een kruising Friesxkwpn. Mijn paard is geboren op 19-5-2007. Misschien was zijn moeder jouw Teska?