Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ferike96 schreef:Heeft iemand nog mooie paardrijtrektochten die hij of zij kent die onder de 1000 euro liggen.
Het liefst rond de €600 ergens.
Maakt niet uit waar,maar wel graag in het buitenland.
Met de site van trailfinders ben ik al bekend.
daffieduck83 schreef:Heel veel goedkoper is voor een goede vakantie moeilijk te vinden. Van de adressen waar ik goede ervaringen mee heb is die van danseresje al een van de goedkopere, zeker met een trektocht erbij. Standplaats is meestal iets goedkoper. Je zou kunnen kijken naar Oost-Europa, daar ligt het prijsniveau iets lager, ben daar zelf nog nooit geweest dus kan je geen adressen aanraden.
ferike96 schreef:Dat ziet er wel erg leuk uit, maar ligt nog wel aan de dure kant.
Gelukkig is er tijd genoeg om nog verder te zoeken (:
ikke schreef:Nee, ook Oost Europa is niet goedkoper; daar ligt het kwaliteitsniveau gewoon wat lager.
http://www.lesolivettes.be/dutch/chevaux/randonnees.php ferike96 schreef:Heeft iemand nog mooie paardrijtrektochten die hij of zij kent die onder de 1000 euro liggen.
Het liefst rond de €600 ergens.
Maakt niet uit waar,maar wel graag in het buitenland.
Met de site van trailfinders ben ik al bekend.

CarolineCF schreef:We hebben op Coupony op dit moment een meer dan geweldige deal voor een echte droomreis: een trektocht door de Wadi Rum woestijn naar het wereldwonder van Petra in Jordanie. Door de bijna 500,- Coupony korting is de reis in maart maar 878,- en in de zomer / herfstvakantie goed 100,- meer.
Voor meer info kan je het beste even de site bekijken http://www.coupony.nl/deals/rondreis-paard-jordanie
CarolineCF schreef:Fahare we nemen alle klachten over leveranciers altijd zeer serieus. Helaas komt het echter ook voor dat mensen om andere redenen proberen iemand zwart te maken. Brenda gaf aan dat jij een lastercampagne tegen haar voert dat is de reden dat we je nogal nare bericht op onze Facebook pagina verwijderden. Wij geloven namelijk in hoor en wederhoor.
Maar je weet duidelijk veel van deze materie af dus ik wil je de gelegenheid geven je gelijk te bewijzen. Kan je hier links plaatsten naar die goedkopere aanbiedingen van vergelijkbare reizen (je geeft immers aan dat de deal waarvan wij dachten dat hij top is - volgens jou helemaal niet zo goed is)? Mocht het inderdaad zo zijn dat deze rondreizen elders beter voor minder geld worden aangeboden dan willen we dat natuurlijk heel graag weten. Maar alleen maar dingen "roepen" en met modder gooien zonder bewijs dat ervaren wij niet als netjes. Net als dat vergunningverhaal. Graag ontvangen we een link naar de overheidsinstantie waar we je verhaal kunnen checken. Mocht je gelijk hebben dan zullen we nooit meet zaken doen met Brenda's Jordan. Maar vooralsnog geef ik haar het voordeel van de twijfel.