[PG] gezocht arabier merrie lavita fantasia

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manuela_j

[PG] gezocht arabier merrie lavita fantasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 14:47

ik zou heel graag willen weten hoe het met lavita gaat.
ik heb haar toen als 2 jarige van de fokker gekocht. en verder beleerd, veel uitritten gemaakt en zelfs 1 veulen uit haar gefokt.
toen ik drie jaar terug zwanger werd van m'n zoontje hadden we besloten om te stoppen met de arabieren. mijn vriend vondt het maar niks.
ze heeft een goed karakter en een pittige tante. ik mis haar nog vaak. en hoop zo dat ze het goed heeft.
de persoon die haar toen van mij gekocht had heeft er nog een merrieveulen uitgehaald en daarna ook weer verkocht.

stamboek naam lavita fantasia
vader : anthal
schofthoogte rond de 146

als iemand iets weet dan hoor ik het graag.
gr.manuela
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 26-02-13 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:15

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:35

Blijkbaar heeft ze ook een hengstenveulen gehad in 2008: Akash al Rajie. Zijn fokker worden vermeld als: Janssen, KERKRADE. Misschien via het Arabischvolbloeden Forum proberen contact te maken of info te vragen? http://arabischevolbloeden.nl/forum/

manuela_j

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 14:37

ja dat weet ik. heb dat veulen zelf gefokt!
dit is geen nieuws voor mij. en ik weet ook waar haar veulen staat en laatst nog recente foto's gekregen.

ik zou graag in contact willen komen met de huidige eigenaar van lavita.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 27-02-13 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.