Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lynn_Nikita schreef:als ik de bodem zou laten doen bij bedrijf zou me dat rond de 400- kosten, enige nadeel is dat dit bedrijf niet bepaald in de buurt ligt maar zeker 1.5 uur rijden is.
Alleen de klep en bodem moeten nieuw de zijwanden ed zijn goed
trailer heb ik 3 jaar geleden gekocht voor 1750.- euro, maar moet helaas buiten staan en is paar keer ingeregend
ikke schreef:Lynn_Nikita schreef:als ik de bodem zou laten doen bij bedrijf zou me dat rond de 400- kosten, enige nadeel is dat dit bedrijf niet bepaald in de buurt ligt maar zeker 1.5 uur rijden is.
Alleen de klep en bodem moeten nieuw de zijwanden ed zijn goed
trailer heb ik 3 jaar geleden gekocht voor 1750.- euro, maar moet helaas buiten staan en is paar keer ingeregend
Het klopt dat een bedrijf de bodem wel voor die 400 euri's kan vervangen, maar daar durven ze geen 10 jaar garantie op te geven. Bovendien heb je dan nog een klep. Gaat niet lukken voor 100 euro......
odenxia schreef:Mijn vader heeft alles zelf gedaan, alleen dat rubberen spul op de vloer heeft hij uitbesteed.
Hij had het erover dat zo`n vloerplaat rond de 500 euries kost voor een 2 paards trailer.
habotrading schreef:Een bruine (betonplex) trailer schilderen, lakken is niet mogelijk.
Alle betonplex soorten bevat olie en treed er uit.
Voel en kijk maar eens goed naar nieuwe betonplex !
Dat is ook de reden dat alle betonplex trailers die over geschilderd zijn gaan bladderen na ca 2 jaar.
Er zijn mensen die beweren daar iets speciaals voor te hebben, maar ook die gaan bladderen (kogelijk houd die het een jaartje langer vol).
Zonde van evt hele dure verven/lakken.
gewoon om het jaar schuren en weer behandelen wil je hem netjes houden !
monica08 schreef:Mijn vriend heeft een paar weken geleden onze trailer voorzien van nieuwe bodem, klep en houten wanden. Zal hem vanavond eens vragen wat dat gekost heeft en dan meld ik het hier wel even
Lynn_Nikita schreef:Mijn trailer begint slechte plekjes te krijgen, 1 heel kleine in een hoek van de klep en 1 op dezelfde hoek, in de bodem
Op zich doen wij erg veel zelf, hubbie is erg handig met klussen. Is dit iets wat we zelf kunnen doen en erna laten controleren/ keuren, of wat we echt moeten laten doen?
Wat zijn dan de kosten als ik het laat doen, of als we het zelf doen?
Waar moeten we opletten als we het laten doen, of zelf doen?