[PG] zoek formoza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

formoza

[PG] zoek formoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 22:39

ik zoek mijn oude pony formoza zij is al heel lang niet meer in mijn bezit,maar ondanks dat is zij nog altijd in mijn gedachten,ze is nu denk ik wel overleden ,zoniet dan is ze zeker al bejaard ze was een zwart bruin dravertje een merrie met een kolletje en een heel groot litteken op haar voorbeen,een wit kroontje achter en kon behoorlijk pittig zijn,ze is door mijn pa zomaar plots verkocht en heb nooit geweten waar naartoe,ik zou zo graag wat informatie over haar willen vinden,wie weet waar mijn lieve meisje terecht is gekomen of heeft wat informatie over haar,ik zou er heel blij mee zijn zodat ik eindelijk me verdriet om haar kan afsluiten.oja ze kwam uit diemen daar stond ik 11 jaar met haar ze was licht dampig en was zeker geen makkelijke pony.liefs sharon

Suusie22

Re: zoek formoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:42

ik TeM even ;)

formoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 22:47

oke ik ben voor het eerst op bokt,dus snap er nog niks van dus alle hulp is welkom????ik snap de afkorting niet helemaal ben al lichtelijk bejaard,maar ken je formoza dan zou ik heel blij zijn!!!!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: [PG] zoek formoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 10:06

Ik heb de titel van je topic even aangepast door er de tag [PG] in te zetten. Die is nodig, zodat ik je topic kan verplaatsen naar het gedeelte Opsoring Verzocht. Door de tag is het duidelijk dat het gaat om Paard Gezocht, in tegenstelling tot EV die staat voor Eigenaar Gezocht. Vandaar dat ik het voor je aangepast hebt.

En bij deze verplaats ik je topic dus naar de plaats waar hij thuis hoort. Succes met je zoektocht!