[PG] Kazan vermist

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krelis61

[PG] Kazan vermist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 20:45

Ik zoek het volgende paard Kazan.
Kazan is :

* Een bruine ruin.
* Rond de 20 jaar.
* Heeft een witte bles.
* & heeft een paar witte voetjes.

Ik zoek Kazan omdat hij mijn lievelings paard op de manege was.
Hij stond op Manege De Delft & is daar verkocht aan iemand anders.
Ik zou heel graag willen weten wie de gelukkige eigenaar is ! :D
Het enige wat ik weet van Kazan voor Manege De Delft , is dat hij van Manege Zunderdorp was. Ik hoop graag wat te horen.
Afbeelding
Afbeelding
http://imageshack.us/photo/my-images/818/17083138691869632079271.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/832/22359313869215629871716.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/716/56300313904482293011725.jpg/
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 27-02-13 20:10, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd, lettertype aangepast en foto's in link gezet (maximaal 2 zichtbare foto's per bericht)

koeienpoep

Re: [PG] Kazan vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:44

Misschien informeren bij de manege aan wie hij verkocht is? Of eventueel kijken naar registratie nummers e.d.

krelis61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 19:49

Bedankt ! , alleen het probleem is dus dat de manege eigenaar niet wil zeggen waar hij heen is ..
:'( & het enige wat hij wou zeggen is ; hij is naar iemand anders toe ..
Maar daar heb ik dus niks aan .. Xx

Hier nog een foto van Kazan ik weet alleen niet hoe ik ze bij de links van de vorige foto's zet ! Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 18-03-13 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

krelis61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 14:44

Schopje , is er dan echt niemand die mijn vriend kent ?
Reageer asjeblieft ook al lijkt hij er maar een beetje op ..
Hij kan echt heel erg veranderd zijn ! :)
Bij deze nog een foto :
(Het is niet mijn foto , maar heb hem gevonden op hyves)
Afbeelding

krelis61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 18:50

Upje , ik heb gehoord dat Kazan is verkocht met 2 andere paarden/pony's
(Van af mijn manege)
Nog steeds wil ik echt heeeeeeel graag weten waar mijn vriendje is !
Kan iemand mij helpen ? :)

ciaraciara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 00:02

hee! wij hebben ineens 3 nieuwe paarden! en eentje daarvan (Tarzan noemt hij) lijkt daar erg op! ze zijn samen verkocht met Zazu en Ramses (Ramses was een wat ouder paard, hij liep 3 maanden kreupel nadat hij een rodeosessie inzette toen ik er op zat, oeps)

ik zal niet aankomende maandag, maar de maandag er op foto's van hem maken oke? want ik las dat hij is verkocht met 2 anderen, en wij hebben er 3 bij, waaronder eentje die er eeeeerg op lijkt!
misschien kan ik nog even een foto pikken van een vriendin op facebook, zei vind het een heel leuk paard en rijd er veel op!

edit: ik heb 2 fto's gevonden! en volgensmij heeft hij ook zo'n bruin stipje in zijn bles, en de bles lijkt het zelfde! dus wie weet! ik zal zo even de foto's hier plaatsen

als ik goed kijk naar die aftekeningen denk ik echt dat we bingo hebben! dit is onze tarzan:
de meest rechter natuurlijk, dit was tijdens de carrouselwedstrijd begin dit jaar!, verkleed natuurlijk!
Afbeelding

en die vriendin die ik bedoelde, voor dat ze een proefje met hem ging rijden:
http://i39.tinypic.com/34fy9ti.png

ik hoop dat dit hem is! zelf vind ik hem echt sprekend op de foto's van jou lijken, zelfde bles, zelfde beenaftekeningen toch?

ciaraciara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:18

ik heb van de manege bevestiging gekregen dat hij in de Delft heeft gestaan! :D en daarvoor Sonderdorp , kan niet missen? :D

daphne5497

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:42

hey ik ben die vriendin het is idd kazan (op mijn manege heet hij tarzan) ik rij er veel op maar nu niet meer ik heb deze week zondag een proefje op hem va2 hij is super goed daar in is een lief paard alleen heeft hij een spook hoek bij ons waar door ik er nmaast lag :P :P

hier heb ik een filmpje van een vorig proefje met hem hetzelfde wat ik zondag ga doen ik weet zeker dat dit kazan is ( en hij staat op manege de baarshoeve http://www.debaarshoeve.nl/ ik hoop dat je er wat aan hebt )

was hij ook op jouw manege goed in springen zo nee hij is er super goed in ben 2de met hem geworden

groetjes daphne

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:06

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.