rijbroek multistretch en ruime bovenbenen smalle taille

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

finally

rijbroek multistretch en ruime bovenbenen smalle taille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-13 21:56

onderwerp geeft het al aan,ik wil graag een rijbroek(online) kopen die super elastisch is elke kant op en ik heb stevige bovenbenen en een smalle taille.
verder wil ik niet een dure rijbroek,(hopelijk in de uitverkoop een mooie afgeprijsd) dacht max. 50,- en geen lederen fullsit maar wel ronde naad achterop en met liefst (nep)suede kniestukken eventueel stoffen kniestukken.
ik wil het liefst een denim look of donkerblauwe.
wie weet welk merk ruim bij de benen valt met veel stretch.
ik zoek in maat 46
alvast bedankt voor de hulp _/-\o_

barbar

Re: rijbroek multistretch en ruime bovenbenen smalle taille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 23:06

ik heb ook maat 46 en wat dikkere bovenbenen en smallere taile, bij mij zit eurostar heel goed maar die vind je denk ik niet voor 50euro.
ook heb ik van harry's horse een broek, de bejing, dit is een broek van een soort joggingstof, heel erg rekbaar en heeft suedde kniestukken, deze zit erg lekker lekker en is niet duur.
ik heb hem gekocht bij www.meersruitersport.nl maar dan ben ik wel naar de winkel geweest, daar hadden ze meerdere kleuren en konden ze ook nog andere bestellen bij HH, op de site staat hij tot maat 40 maar ze kunnen hem tot maat 46 bestellen bij HH
de winkel zit in hoofddorp boven de kantine van meerspaardencentrum.

finally

Re: rijbroek multistretch en ruime bovenbenen smalle taille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 16:47

zo'n joggingstof achtige rijbroek heb ik van fouganza,rekt erg mee maar ik wil graag een rijbroek van een andere stof.
eurostar is me te prijzig.

bedankt voor je reaktie,hoop op meer reakties

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:56

Heb je al eens gekeken bij Ruitergilde? Ik rij met Ruitergilde ribbroeken. Deze zijn echt enorm elastisch. Mijn heupen zijn behoorlijk fors tov mijn taille en de broek zit niet te strak bij mijn heupen en niet te los in mijn taille. De rijbroek kost 45 euro.