Ik ga binnenkort verhuizen naar een stal met alleen een buitenbak. Ik was heel erg verwend met 2 binnenbakken, dus ik heb geen echt dikke rijbroeken. Laatst met buitenrijden had ik het eigenlijk wel behoorlijk koud in mijn dunne rijbroek.
Mijn vraag is wat jullie voor rijbroek aan hebben in het najaar en de winter. Ik zit erover te denken om een softshell rijbroek te kopen, maar vraag me tegelijkertijd af hoe vaak ik die zal dragen... Hoe zit dat bij jullie?
Ik heb wel een goede, dikke 4 seizoenenjas, maar weer geen goede rijlaarzen. Die van mij zijn van Rider Pro met veters en een rits. Deze zijn dus absoluut niet wind- en waterdicht. Welke rijlaarzen zijn wel fijn in de winter? Ik zie mezelf namelijk niet rijden met thermoboots...
Ik hoop dat jullie me kunne helpen!!
(misschien wel fijn om te weten dat ik vlak bij zee woon en er dus altijd wind is hier
)
.
).

) en op de lange paal kan ik mijn jas hangen. Ik rij in met jas en uitrijdeken en trek die uit als we warm zijn, bij uitstappen gaat alles weer aan, want dan is het in ene snel weer koud.