Waar kan ik secchiari laarzen kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kiola

Waar kan ik secchiari laarzen kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 13:02

Ik was laatst bij de hengstenkeuring in Den Bosch en daar was een stand met deze laarzen.
Nu ben ik op internet gaan zoeken en ik krijg het idee dat ze in Nederland alleen bij Ridershouse verkocht worden? Dat is voor mij redelijk ver weg en daarbij vermelden ze totaal geen prijzen op hun site. Iemand meer informatie?

Cemlys

Re: Waar kan ik secchiari laarzen kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:30

Volgens mij alleen ridershouse. Ik heb deze zomer chaps besteld. Te kleine maat gekregen. Teruggebracht, zouden opgerokken worden en ik moet ze een half jaar later nog krijgen. Gok zo dat ze niet meer komen. Beetje jammer want ze waren wel leuk.

CAS_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 15:15

Een beetje een laat antwoord maar hopelijk heb je er wat aan.
Ik heb de mijne bij ridershouse besteld op de hengstenkeuring en mag ze gaan halen op zangersheide dit weekend.
Ridershouse staat nogal op veel evenementen en misschien kan je 2 evenementen in je buurt vinden en ze dan bestellen en later afhalen.
Standaard was het €480 en vanaf je iets er aan wil veranderen (lak, crocco,...) dan wordt het € 575. Dan mag je zoveel veranderen als je wil. Je kan ook altijd mailen. Ze reageren normaal vrij snel en zeer behulpzaam bij mij. Ik hoop echt dat mijn laarzen passen dit weekend. :)

Renajj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:23