Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lschaap11 schreef:Hallo,, wat voor een hoofdpijn is het precies ? Ik heb er ook soms last van, aan de rechterkant hele erge steken, dan ga ik slapen en dan is het gelukkig weer over.
BenteAmy schreef:Ik had na het rijden ook heel regelmatig hoofdpijn/ migraine. Ik heb om die reden een Uvex cap gekocht en sindsdien heb ik vrijwel nooit meer hoofdpijn erna! Een enorme opluchting. Wat naast de pasvorm, licht- en luchtigheid heel fijn is aan deze cap, is dat hij verstelbaar is. Als ik hoofdpijn voel opkomen, doe ik hem gewoon een tandje losser.
Snadrem schreef:BenteAmy schreef:Ik had na het rijden ook heel regelmatig hoofdpijn/ migraine. Ik heb om die reden een Uvex cap gekocht en sindsdien heb ik vrijwel nooit meer hoofdpijn erna! Een enorme opluchting. Wat naast de pasvorm, licht- en luchtigheid heel fijn is aan deze cap, is dat hij verstelbaar is. Als ik hoofdpijn voel opkomen, doe ik hem gewoon een tandje losser.
Superfijn merk ook, Uvex! Ik ben begonnen met de Casco New Master en sinds een paar maanden rij ik nu met een Uvex-cap. Dat ding zit ZO fijn!!!!